335999
Book
In basket
Książka obejmuje trzy opracowania poświęcone popytowemu podejściu do tworzenia innowacji, polegającemu na ciągłym pozostawaniu w kontakcie z końcowym użytkownikiem innowacji na każdym etapie procesu jej opracowania i wdrożenia.
Praktycznie każde z opracowań mogłoby stanowić przedmiot osobnej publikacji, tu jednak zostały połączone w jedną, spójną całość tworząc dla czytelnika kompleksowe studium wiedzy. Wprawdzie model popytowego procesu innowacji w ujęciu teoretycznym od kilkudziesięciu lat jest znany i opisywany w literaturze, ale przedsiębiorstwa wciąż uczą się wdrażania strategii popytowego podejścia do tworzenia innowacji. W książce słusznie zauważono, że klienci i konsumenci stanowią sedno tego podejścia, a ich rola jako źródeł innowacji i partnerów przedsiębiorstw w dziedzinie badań i rozwoju staje się coraz ważniejsza. Zagadnienie to szczególnie zyskujące na znaczeniu w dobie globalizacji, w której postęp przynoszący nowe media i technologie zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania nowych metod wprowadzania innowacji, a jednocześnie stwarza warunki do komunikowania się z użytkownikiem na niespotykaną wcześniej skalę.
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 349078 (1 egz.)
Notes:
General note
Opracowanie na podstawie: User-driven innovation : context and cases in the Nordic Region, creating new conspects, products and services with user driver innovation, U-drive : IT - user-driven innovation transfer from ICT to other sectors.
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy częściach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again