335964
Journal
In basket
Dwumiesięcznik
Zawartość zasobu Czytelnia
R.21, nr 1-6 (1975)
R.22, nr 1-2,4-6 (1976) [br. nr 3]
R.23, nr 1-6 (1977)
R.24, nr 1-6 (1978)
R.25, nr 1-3,5-6 (1979) [br. nr 4]
R.26, nr 1-6 (1980)
R.27, nr 1-6 (1981)
R.28, nr 1-6 (1982)
R.29, nr 1-6 (1983)
R.30, nr 1-6 (1984)
R.31, nr 1-6 (1985)
R.32, nr 1-6 (1986)
R.33, nr 1-6 (1987)
R.34, nr 1-6 (1988)
R.35, nr 1-6 (1989)
R.36, nr 1-6 (1990)
R.37, nr 1-6 (1991)
R.38, nr 1-6 (1992)
R.39, nr 1-6 (1993)
R.40, nr 1-6 (1994)
R.41, nr 1-6 (1995)
R.42, nr 1-6 (1996)
R.43, nr 1-6 (1997)
R.44, nr 1-6 (1998)
R.45, nr 1-6 (1999). Nr 6 zawiera spis treści
R.46, nr 1-6 (2000)
R.47, nr 1-6 (2001)
R.48, nr 1-6 (2002)
R.49, nr 1-6 (2003)
R.50, nr 1-6 (2004)
R.51, nr 1-6 (2005)
R.52, nr 1-6 (2006)
R.53, nr 1-6 (2007)
R.54, nr 1-6 (2008)
R.55, nr 1-6 (2009)
R.56, nr 1-6 (2010)
R.57, nr 1-6 (2011)
R. 58, nr 1-6 (2012)
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Dział Informacji: 2005 vol. R.51 (2005), nr 1, vol. R.51 (2005), nr 2, vol. R.51 (2005), nr 3, vol. R.51 (2005), nr 4-5, vol. R.51 (2005), nr 6
Czytelnia: 1997 vol. 1997, nr 1, vol. 1997, nr 2, vol. 1997, nr 3, vol. 1997, nr 4-5, vol. 1997, nr 6, 1998 vol. 1998, nr 1, vol. 1998, nr 2, vol. 1998, nr 3, vol. 1998, nr 4-5, vol. 1998, nr 6, 2006 vol. R.52 (2006), nr 1, vol. R.52 (2006), nr 2, vol. R.52 (2006), nr 3, vol. R.52 (2006), nr 4/5, vol. R.52 (2006), nr 6, 2009 vol. 2009, nr 1, vol. 2009, nr 2, vol. 2009, nr 3, vol. 2009, nr 4-5, vol. 2009, nr 6, 2010 vol. R.56 (2010), nr 1, vol. R.56 (2010), nr 2, vol. R.56 (2010), nr 3, vol. R.56 (2010), nr 4/5, vol. R.56 (2010), nr 6, 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2012 vol. R.58, nr 1, vol. R.58, nr 2, vol. R.58, nr 3, vol. R.58, nr 4, vol. R.58, nr 5, vol. R.58, nr 6
Notes:
General note
Numeracja pierwszego zeszytu: R. 1, nr 1 (1955).
Od 2007, nr 1 drugi podtyt.: pismo środowiska badaczy problemów rynku.
Od 2008, nr 4/5 [red. nacz. Barbara Pokorska].
Od 2009, nr 1 pierwszy podtyt.: rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing.
Od 2011, 1 wyd.: IBRKK.
Od 2013, nr 6 [red. nacz. Robert Nowacki].
Od 2014, nr 4 równoległa nazwa instytucji sprawczej: Institute for Market, Consumption and Business Cycles Research.
Od R. 64, nr 1 (2018) brak równoległej nazwy instytucji sprawczej.
Od R. 64, nr 1 (2018) wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy.
Opis na podstawie: R. 47, nr 1 (stycz./luty 2001) = nr 270.
Tyt. wg okł.
Issuing body note
Od 2007, nr 1: [Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur].
Od R. 64, nr 1 (2018): Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again