336015
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
Zawartość zasobu Czytelnia
R.21, nr 1-6 (1975)
R.22, nr 1-2,4-6 (1976) [br. nr 3]
R.23, nr 1-6 (1977)
R.24, nr 1-6 (1978)
R.25, nr 1-3,5-6 (1979) [br. nr 4]
R.26, nr 1-6 (1980)
R.27, nr 1-6 (1981)
R.28, nr 1-6 (1982)
R.29, nr 1-6 (1983)
R.30, nr 1-6 (1984)
R.31, nr 1-6 (1985)
R.32, nr 1-6 (1986)
R.33, nr 1-6 (1987)
R.34, nr 1-6 (1988)
R.35, nr 1-6 (1989)
R.36, nr 1-6 (1990)
R.37, nr 1-6 (1991)
R.38, nr 1-6 (1992)
R.39, nr 1-6 (1993)
R.40, nr 1-6 (1994)
R.41, nr 1-6 (1995)
R.42, nr 1-6 (1996)
R.43, nr 1-6 (1997)
R.44, nr 1-6 (1998)
R.45, nr 1-6 (1999). Nr 6 zawiera spis treści
R.46, nr 1-6 (2000)
R.47, nr 1-6 (2001)
R.48, nr 1-6 (2002)
R.49, nr 1-6 (2003)
R.50, nr 1-6 (2004)
R.51, nr 1-6 (2005)
R.52, nr 1-6 (2006)
R.53, nr 1-6 (2007)
R.54, nr 1-6 (2008)
R.55, nr 1-6 (2009)
R.56, nr 1-6 (2010)
R.57, nr 1-6 (2011)
R. 58, nr 1-6 (2012)
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Dział Informacji: 2005 vol. R.51 (2005), nr 1, vol. R.51 (2005), nr 2, vol. R.51 (2005), nr 3, vol. R.51 (2005), nr 4-5, vol. R.51 (2005), nr 6
Czytelnia: 1997 vol. 1997, nr 1, vol. 1997, nr 2, vol. 1997, nr 3, vol. 1997, nr 4-5, vol. 1997, nr 6, 1998 vol. 1998, nr 1, vol. 1998, nr 2, vol. 1998, nr 3, vol. 1998, nr 4-5, vol. 1998, nr 6, 2006 vol. R.52 (2006), nr 1, vol. R.52 (2006), nr 2, vol. R.52 (2006), nr 3, vol. R.52 (2006), nr 4/5, vol. R.52 (2006), nr 6, 2009 vol. 2009, nr 1, vol. 2009, nr 2, vol. 2009, nr 3, vol. 2009, nr 4-5, vol. 2009, nr 6, 2010 vol. R.56 (2010), nr 1, vol. R.56 (2010), nr 2, vol. R.56 (2010), nr 3, vol. R.56 (2010), nr 4/5, vol. R.56 (2010), nr 6, 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2012 vol. R.58, nr 1, vol. R.58, nr 2, vol. R.58, nr 3, vol. R.58, nr 4, vol. R.58, nr 5, vol. R.58, nr 6
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Numeracja pierwszego zeszytu: R. 1, nr 1 (1955).
Od 2007, nr 1 drugi podtyt.: pismo środowiska badaczy problemów rynku.
Od 2008, nr 4/5 [red. nacz. Barbara Pokorska].
Od 2009, nr 1 pierwszy podtyt.: rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing.
Od 2011, 1 wyd.: IBRKK.
Od 2013, nr 6 [red. nacz. Robert Nowacki].
Od 2014, nr 4 równoległa nazwa instytucji sprawczej: Institute for Market, Consumption and Business Cycles Research.
Od R. 64, nr 1 (2018) brak równoległej nazwy instytucji sprawczej.
Od R. 64, nr 1 (2018) wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy.
Opis na podstawie: R. 47, nr 1 (stycz./luty 2001) = nr 270.
Tyt. wg okł.
Uwaga dotycząca instytucji sprawczej
Od 2007, nr 1: [Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur].
Od R. 64, nr 1 (2018): Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej