336283
Book
In basket
(Komunikacja i Media)
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie - postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania "producentów kontekstu", by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu. (Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta)
Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego. (Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM)
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 390163 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały z konferencji naukowej, maj 2022 r., Łódź.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy referatach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again