Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(9)
Autor
Sleep Drew
(3)
Chaniewska Maria
(2)
Wanot Bartosz (tłumacz)
(2)
Włodarz Marek
(2)
Hamilton Ross
(1)
Higgins Tim
(1)
Hopek Maciej
(1)
Jones Darran
(1)
Kapustka Krzysztof
(1)
Kelly Jennifer
(1)
Krebs Jochen
(1)
Lukassen Chris
(1)
McFerran Damien
(1)
Ribbits Sam
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Skawran Katarzyna
(1)
Terzian Rachel
(1)
Thorpe Nick
(1)
Wells Jon
(1)
West Dave
(1)
Zak Zuza (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(8)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Coachowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(4)
Zarządzanie produktem
(2)
Ciasta
(1)
Coaching
(1)
Cukiernictwo
(1)
Dekoracja potraw
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Innowacje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konsole do gier
(1)
Kuchnia estońska
(1)
Kuchnia litewska
(1)
Kuchnia łotewska
(1)
Kultura stołu
(1)
Mario (postać fikcyjna)
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Musk, Elon (1971- )
(1)
Nintendo
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
PlayStation (konsola do gier)
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Potrawy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przywództwo
(1)
Samochody elektryczne
(1)
Sukces
(1)
Tesla Inc
(1)
Torty
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
2001-
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Poradnik
(4)
Przewodnik tematyczny
(2)
Opracowanie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kulinaria
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Skandaliczna, zakulisowa historia starań Elona Muska i Tesli o zbudowanie najlepszego samochodu na świecie Elon Musk jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych tytanów Doliny Krzemowej. Dla jednych jest geniuszem i wizjonerem, dla innych zaś bystrym handlarzem. Przez jego tweety zyskano i stracono miliardy dolarów. Jego prywatne wyczyny stanowią pożywkę dla brukowców. Ale pomimo całego jego szalonego gadania o przesyłaniu myśli i podróżach kosmicznych, jego najbardziej śmiałą wizją jest ta najbardziej przyziemna: samochód elektryczny. Gdy Tesla została założona w 2000 roku, samochody elektryczne były nowością, która na przestrzeni minionego stulecia stale powracała, aby po chwili ponownie trafić na śmietnik. Ale tam, gdzie większość obserwatorów widziała tylko porażkę, niewielka grupa inżynierów i przedsiębiorców z Doliny Krzemowej dostrzegła potencjał. Paliwożerny samochód potrzebował innowacji. Podjęli więc walkę z największymi, najbardziej zaciekłymi rywalami biznesowymi na świecie, chcąc stworzyć samochód, który byłby szybszy, bardziej seksowny, lepszy w prowadzeniu i bardziej ekologiczny niż konkurencja. Ale jak mówi powiedzenie, aby dorobić się małej fortuny na samochodach, należy zacząć od dużej fortuny. Tesla przeżyła piętnaście naprawdę koszmarnych lat nękana przez rywali, naciskana przez inwestorów, miażdżona przez informatorów i wspierana przez swoich zwolenników. Sam Musk często okazywał się być największym wrogiem Tesli – firma, którą początkowo sfinansował w większości z własnych pieniędzy, przez jego wybryki nie raz stawała na skraju bankructwa. Czy był słabeuszem, antybohaterem, oszustem, a może kombinacją tych trzech? Tim Higgins, reporter technologiczny i motoryzacyjny gazety Wall Street Journal, zajął miejsce w pierwszym rzędzie tego dramatu: piętrzące się problemy, załamania i najbardziej nieprawdopodobny wynik ze wszystkich – sukces. Mocna gra to opowieść o władzy, lekkomyślności, walce i triumfie. To porywające spojrzenie na to, jak zespół ekscentryków i innowatorów był w stanie pokonać przeciwności losu i odmienić przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Artystyczne dekoracje tortów to książka jedyna w swoim rodzaju, w której najwybitniejsze dekoratorki ciast dzielą się swoją wiedzą praktyczną i przepisami, krok po kroku opisują techniki cukiernicze i udzielają przydatnych wskazówek. Ten od dawna wyczekiwany poradnik, pióra dwunastu najlepszych na świecie kreatorek tortów, zawiera zestaw wypróbowanych przepisów na ciasta i elementarz technik dekoracji ciast dla amatorów wypieków o różnym stopniu zaawansowania. Prezentuje 25 współczesnych wielowarstwowych tortów z przystępnymi instrukcjami, zilustrowanymi krok po kroku zdjęciami.
W pierwszych, przeglądowych rozdziałach jest wszystko, co trzeba wiedzieć o podstawowych narzędziach, przekładaniu warstw ciasta czy sekretach profesjonalnego pokrywania tortu masą cukrową i jej wygładzania. Zostały tam opisane także podstawowe techniki – od robienia kwiatów cukrowych po modelowanie specjalnych dekoracji ciast na zamówienie. Autorki podzieliły się również przepisami na swoje najpopularniejsze ciasta, które przypadły do gustu licznym klientom i ich gościom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 361940 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 410755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce "The Professional Scrum Series" dotyczy wydania oryginalnego.
Indeks.
Adresatami niniejszej książki są właściciele produktu, menedżerowie produktu, liderzy produktu, trenerzy lub konsultanci Agile, trenerzy Scrum lub Scrum masterów.
Doszlifuj zwinne działania właściciela produktu, aby osiągać sukcesy rynkowe!
Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach zachowania, postawach i praktykach opracowywania produktów najwyższej klasy, odzwierciedlającym praktyczne doświadczenia światowej sławy ekspertów.
Chris Lukassen i Robbin Schuurman przedstawiają skuteczne narzędzia, idee i umiejętności potrzebne dla dostarczania najlepszych produktów i usług, a także unikania pułapek utrudniających dostrzeżenie, czego naprawdę chcą i potrzebują klienci. Ucz się na kompletnym studium przypadku bazującym na Scrum, czerpiąc z koncepcji stworzonych przez autorów na potrzeby przełomowego kursu szkoleniowego Scrum.org Professional Scrum Product Owner-Advanced (PSPO-A). To innowacyjne podejście pomogło już osiągnąć sukces tysiącom właścicieli produktu - a może też przekształcić Twój sposób tworzenia produktów.
Zastąp negatywne zachowania właściciela produktu podejściem, które prowadzi do doskonałości; Reprezentuj klientów w bardziej empatyczny i efektywny sposób; W spójniejszy sposób łącz ze sobą klientów, wartości i funkcjonalności; Opowiadaj lepsze historie, wyznaczaj jaśniejsze cele i twórz cenniejsze plany działania; Używaj innowacyjnych modeli biznesowych, przeprowadzaj lepsze eksperymenty i skuteczniej skaluj produkty; Podejmuj więcej dobrych decyzji, angażuj właściwych ludzi i polegaj na lepszych danych; Stań się świetnym, elastycznym współpracownikiem w zakresie zarządzania, budżetu, zawierania umów i nie tylko; Wywieraj wpływ na klientów, użytkowników, interesariuszy i członków zespołu, aby zwiększyć ogólną efektywność; Zoptymalizuj każdą rolę organizacyjną powiązaną z własnością produktu.
Właściciele produktu, menedżerowie i liderzy zespołów uznają ten przewodnik za niezastąpiony, podobnie jak trenerzy Agile/Scrum, konsultanci i kierownicy pragnący generować większą wartość z zarządzania produktem w całej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 392602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retro lat 90 : witamy / [redakcja Drew Sleep ; przekład Bartosz „Pan Nindyk" Wanot]. - Wydanie polskie. - Warszawa : APN Promise, © 2025. - 129, [5] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 31 cm.
Na okładce: Retro Gamer Prezentuje. Cofnij się do najbardziej ekscytującej dekady w historii gier! Kulisy 16-bitowej wojny. Mega sprzęt. Rewolucja 3D. Nadzwyczajne gry. Kultowi bohaterowie.
Tytuł grzebietowy: Retro wspomnienia lat 90.
Czy jesteś gotowy wskoczyć do wehikułu czasu Retro Gamera i cofnac się do czasów, w których piksele i wielokąty zawładnęły światem? W tym specjalnym wydaniu od twórców największego na świecie magazynu o grach retro przyjrzymy się czasom, w których gry wideo wkroczyły w trzeci wymiar, kiedy Playstation uczyniło to medium „cool" i kiedy epickie arcydzieła filmowe pokazały potencjał opowiadania historii w grach wideo. Przyjrzymy się grom, które zdefiniowały dekadę - od piekielnych hitów takich jak Doom, po epicko dopracowane tytuły jak Metal Gear Solid. Na nowo rozpalimy rywalizację między Sega a Nintendo. Przyjrzymy się również najważniejszym zjawiskom w świecie gier, które sprawiły, ze lata 90. były tak niezwykłe. Brzmi odlotowo? Świetnie. Przygotuj się i dołącz do naszej podróży w czasie, której szybko nie zapomnisz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 409031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retro wspomnienia lat 80 : witamy / [redakcja Drew Sleep ; przekład Maciej Hopek]. - Wydanie polskie. - Warszawa : APN Promise, © 2025. - 129, [5] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 31 cm.
Na okładce: Retro Gamer Prezentuje. Wybierz się w podróż w czasie do ukochanej dekady gamingu. Hardkorowy sprzęt, nadzwyczajne gry, świetne zręcznościówki, retro wznowienia.
Przygotuj się na nostalgiczną podróż do świata gier wideo lat osiemdziesiątych. W tej wyjątkowej, zakrzywiającej czas książce cofniesz się do epoki, w której piksele rządziły ekranami, salony gier tętniły życiem, a tacy bohaterowie jak Mario stawali się ikonami popkultury. Przyjrzymy się grom, które zdefiniowały tę dekadę - od pożeraczy monet w stylu Pac-Mana, przez legendy komputerów domowych jak górnik Willy, aż po konsolowe hity pokroju The Legend Of Zelda. To jednak nie wszystko - zgłębimy także maszyny, na których te gry powstawały, takie jak NES, Master System, Commodore 64 i wiele innych. Oczywiście nie zabraknie również analizy elementów, które sprawiły, że lata osiemdziesiąte były tak wyjątkowe dla graczy na całym świecie. Zatem wskakuj i przygotuj się, by przeżyć na nowo najbardziej odjazdową, epicką i totalnie kultową dekadę w historii gier! SZALONE MOMENTY. Cofnij zegar i przeżyj na nowo wszystko to, co sprawiło, że granie w latach 80 było tak wyjątkowe - od salonów arcade, przez komputery domowe, aż po kultowe magazyny i nie tylko. ODJECHANE GRY. Odkryj bogactwo niesamowitych tytułów, które zdefiniowały tę genialną dekadę w historii gier - od Donkey Konga po Final Fight. BOHATEROWIE Z PRZYTUPEM. Poznaj ikony, takie jak Mario, Link i Pac-Man - narodzonych w kreatywnym tyglu, który napędzał całe lata osiemdziesiąte. ODLOTOWY SPRZĘT. Zajrzyj pod maskę maszyn, które dumnie stały w twoim domu i napędzały gry, w których się zakochałeś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 406940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Kompletny przewodnik po najbardziej ikonicznej postaci z gier. Wywiady, omówienie wszystkich klasyków, obszerne artykuły
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielka księga Nintendo / [redakcja Marek Włodarz ; przekład Bartosz Wanot]. - Wydanie polskie. - Warszawa : Centrum Edukacyjne Promise. Grupa APN Promise, © 2024. - 129, [5] stron : fotografie, ilustracje, portrety ; 31 cm.
Tytuł oryginału: The big book of Nintendo. Na okładce podtytuł: przewodnik po tym, co najlepsze w Nintendo.
Nintendo, będące domem dla najbardziej kultowych gier, przełomowych konsol i rozpoznawalnych postaci w historii gier wideo, jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej lubianych firm rozrywkowych na świecie. W tej książce celebrujemy to, co najlepsze w Nintendo i odkrywamy kluczowe momenty na drodze firmy - od producenta papierowych kart do potęgi w świecie gier wideo. Szczegółowo przyglądamy się niektórym z najwspanialszych gier wideo, jakie kiedykolwiek widziano, m. in. The Legend Of Zelda: A Link To The Past czy Super Mario 64, a także przedstawiamy 25 najlepszych gier na NES-a, Game Boy Advance'a i GameCube'a. Zaglądamy także do wnętrza konsol, które ukształtowały historię Nintendo, jak i cały świat gier, z fascynującymi funkcjami Nintendo 64, Super Nintendo, Game Boy'a i wielu innych. Dobrej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 401664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W krajach bałtyckich spotykają się dwa światy – Bałtyk łączy Europę Wschodnią ze Skandynawią, co pociąga za sobą wpływy kulinarne i wymianę kulturową.
„Bursztyn i żyto” przybliża nam interesują część Europy, oprowadza nas po jej stolicach, opowiada jej dzieje i odkrywa dynamiczny, nowy styl gotowania. Tamtejsza kuchnia, przedstawiona na tle bogatej historii i kultury krajów bałtyckich, jest bramą do lepszego zrozumienia tego regionu i mentalności jego mieszkańców. Przepisy – osadzone w bałtyckiej tradycji, a jednocześnie inspirowane współczesnymi trendami – są nowoczesne, niepowtarzalne i łatwe do odtworzenia w domu. Otwierają przed nami nowe kulinarne horyzonty. Między przepisy i opowieści o podróżach zostały wplecione urywki poezji, literatury, pieśni i przysłów, co sprawia, że ta książka to zarówno kulturowy punkt odniesienia dla podróżników, jak i wizytówka tętniącej życiem kuchni krajów bałtyckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 372327 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej