Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Placówka
Strefa gier
(3)
Autor
Bílek Vojtěch
(1)
Hladík Roman
(1)
Lásková Martina
(1)
Mikša Petr
(1)
Nemejovská Veronika (1986- )
(1)
Politzer Jakub
(1)
Čáslava Petr
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Dinozaury
(1)
Potwory
(1)
Rajdy samochodowe
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Kostki Bystrzaka)
Czas gry: powyżej 15 min.
Zawiera: 60 płytek z dinozaurami, 4 kostki, 54 żetony punktów, instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 8+.
Który dinozaur był olbrzymim roślinożercą, a który miał płetwy? Czy owiraptory żyły na terenie Afryki i były drapieżnikami? Ta edukacyjna gra nie tylko sprawdza, ale też poszerza wiedzę o dinozaurach i prehistorycznych zwierzętach. Dodatkowo każda rozgrywka to doskonały trening spostrzegawczości, refleksu i pamięci. Proste zasady oraz dynamika gry sprawiają, że po „Dinozaury” chętnie sięgną nie tylko fani prehistorycznych zwierząt. W trakcie rozgrywki gracze starają się zdobywać płytki, które najlepiej odpowiadają symbolom wyrzuconym na kostkach. Im więcej wspólnych symboli na płytce i kostkach, tym więcej punktów. Wygrywa gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 121 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60-90 minut.
Zawiera: Komponenty wspólne: 1 plansza Trasy, 5 talii Odcinków (po 10 kart każda), 1 talia Odcinka szkoleniowego (5 kart), 9 stosów kart podstawowego Zespołu Rajdowego A (po 8 kart każdy), 9 stosów kart zaawansowanego Zespołu Rajdowego B (po 8 kart każdy), 1 karta Kierowcy Widmo (do rozgrywki solo), 10 czerwonych kości Dopalania, 1 kość Popularności, 20 żetonów Efektów Pasywnych. Komponenty graczy: 4 planszetki Zespołów Rajdowych, 4 planszetki Kokpitów, 4×3 czarne kości Ryzyka, 4×3 kości graczy w kolorach graczy, 4 figurki Samochodów, 4 znaczniki punktów Prędkości, 4 znaczniki Popularności, 4 znaczniki Uszkodzeń, 4×7 żetonów Trwałych Uszkodzeń, 4×10 znaczników Pilota w kolorach graczy, 4 stosy kart Kierowców (po 5 kart każdy), 4 stosy kart startowych Zespołów Rajdowych S (po 5 kart każdy), 4 karty pomocy.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+.
"Dirt & Dust : kurz spod kół" przenosi graczy wprost w świat rajdów samochodowych, gdzie strategia jest równie ważna, co prędkość. Zbierz najlepszy zespół, dopracuj samochód do perfekcji i w ułamku sekundy podejmuj kluczowe decyzje, żeby zostać mistrzem wymagających tras. Czy masz dość umiejętności, zimnej krwi i determinacji, by zostawić swoich rywali w chmurze kurzu? "Dirt & Dust : kurz spod kół" to karciana gra o tematyce rajdów samochodowych, w której gracze, kupując nowe karty, tworzą wymarzone zespoły rajdowe i dopracowują swoje samochody do perfekcji. Rozgrywka toczy się w rundach, a każda z nich składa się z czterech faz wykonywanych jednocześnie przez wszystkich graczy. W trakcie rozgrywki uczestnicy kupują karty, aktywują ich efekty za pomocą kości i dostosowują prędkość swoich samochodów, równoważąc przyspieszenie i hamowanie w taki sposób, aby zmaksymalizować korzyści płynące z kart. Strategicznie dobierają tor jazdy, zdobywając punkty za prędkość i popularność wśród fanów. Ponadto tworzą mapy etapów, aby zdobywać punkty Prędkości; naprawiają uszkodzenia i podejmują ryzykowne manewry, by zachwycić widzów i zdobyć przewagę nad rywalami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 212 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45+ min.
Zawiera: 1 płytka początkowa, 28 płytek krajobrazu, 6 tekturowych pionków bohaterów i 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 znaczników żywności, 40 znaczników drewna, 40 znaczników kamienia, 1 materiałowy woreczek, 36 żetonów armii potworów, 1 tekturowy pionek Mrocznego Generała, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy, instrukcja.
Dla 2-5 graczy w wieku 10+.
Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, że zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swej broni. Aby powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię! "Karak 2" to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry "Karak" – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy. Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby niezbędne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 145 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej