Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Cieślikowska Joanna
(1)
Jastrzębska Dominika
(1)
Jungman Feliks (1884-1964)
(1)
Limont Wiesława (1949- )
(1)
Milcarek Paweł (1966- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura europejska
(1)
Temat
Dziecko zdolne
(1)
Język
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Gatunek
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(1)
Elegia
(1)
Epos
(1)
Komedia
(1)
Miscellanea
(1)
Oda
(1)
Opracowanie
(1)
Poemat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Satyra
(1)
Sonety
(1)
Tragedia
(1)
Treny
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Unia Europejska (UE)
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach.
Edukacja uczniów zdolnych to wyzwanie XXI wieku. Kultura i sztuka jest konieczna dla rozwoju jednostki, społeczeństwa i narodu, zatem kształcenie humanistów i artystów jest ważnym komponentem edukacji w rozwiniętych, współczesnych społeczeństwach. Dynamika rozwoju nowych technologii, zagrożenia środowiska ekologicznego, poszukiwanie nowych źródeł energii, walka z ubóstwem i głodem to problemy dla twórczych i zdolnych specjalistów wyposażonych w szeroką i głęboką wiedzę.
Wskaźniki określane jako zachowania znamionujące zdolności mogą być niekiedy nieprawidłowo interpretowane przez osoby i nauczycieli, którzy nie posiadają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w zakresie zdolności. Dlatego ważne jest odpowiednie kształcenie nauczycieli, którzy by potrafi li rozpoznać i identyfi - kować zdolności uczniów oraz zaproponować programy wychowawcze i edukacyjne pozwalające na ich rozwój.
W poradniku znajdzie Czytelnik zarówno informacje związane z najnowszymi badaniami i koncepcjami zdolności i twórczości, jak również przykłady dobrych praktyk w kształceniu uczniów zdolnych. Publikacja została przygotowana w ramach projektu Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym, który jestrealizowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej od 2010, a przez Ośrodek Rozwoju Edukacji od lipca 2011 r. Zakończenie projektu planowane jest w 2013 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 399536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Breviarium Kanonu Kultury stanowi novum na polskim rynku wydawniczym. Bardzo oryginalny pomysł antologii i udana realizacja całości. Wybór tekstów jest zaiste imponujący nie tylko pod względem ilości tekstów zakwalifikowanych do zbioru, lecz także z uwagi na znaczenie autorów i treść utworów. Całość napisana ładną poprawną polszczyzną. Miejmy nadzieję, że książka spotka się z pozytywnym odbiorem czytelników, głównie nauczycieli, studentów, miłośników literatury. Powinna zasilić szkolne i uniwersyteckie biblioteki. [Z recenzji Profesora Mieczysława Mejora].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 382079 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik, 2011-
Wcześniejsza częstotliwość: Kwartalnik, 1957., Dwumiesięcznik, 1958-2010.
R. 1, nr 1 (stycz./marz.)-.
Tyt. wg okł.
Od R. 5, nr 1 (1964) podtyt.: czasopismo dla nauczycieli : angielski, francuski, niemiecki, łaciński.
Od R. 9, nr 4 (1965) [red. nacz. Antoni Prejbisz].
Od R. 18, nr 3 (1974) trzeci podtyt.: [dwumiesięcznik Ministerstwa Oświaty i Wychowania].
Od R. 18, nr 1 (1974) wyd.: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Od R. 25, nr 2 (1981) [red. nacz. Ernest Rosiński].
Od R. 26, nr 3 (1982) [red. nacz. Maria Gorzelak].
Od R. 32, nr 1 (1988) trzeci podtyt.: [dwumiesięcznik Ministerstwa Edukacji Narodowej].
Od R. 35, nr 4 (1991) drugi podtyt.: [angielski, francuski, niemiecki, łaciński, rosyjski].
Od R. 43, nr 1 (1999) podtyt.: [angielski, francuski, niemiecki, łaciński, rosyjski : dwumiesięcznik dla nauczycieli].
Od R. 44 (2000) numery 6 posiadają indywidualne tyt. i są określane jako numery specjalne.
Od R. 47, nr 2 (2003) pierwszy podtyt.: [angielski, francuski, hiszpański, łaciński, niemiecki, polski, rosyjski, włoski].
Od R. 53, nr 2 (2008) podtyt.: czasopismo dla nauczycieli : [JOwS : angielski, francuski, hiszpański, łaciński, niemiecki, polski, rosyjski, włoski].
Od R. 54, nr 1 (2010) wyd.: ORE.
Od R. 54, nr 4 (2010) [red. nacz. Marek Zając].
Od R. 45, nr 1 (2001) podtyt.: [angielski, francuski, hiszpański, łaciński, niemiecki, rosyjski, włoski : czasopismo dla nauczycieli].
Od 2011, nr 1 podtyt.: JOwS : czasopismo dla nauczycieli.
Od 2011, nr 1: 30 cm.
Od 2012, nr 1 podtyt.: czasopismo dla nauczycieli.
Od 2012, nr 1 [red. nacz. Anna Grabowska ].
Od 2012, nr 1 wyd.: FRSE.
Od 2012, nr 1: 25 cm.
Od 2017, nr 1 [redaktor naczelna Agnieszka Karolczuk].
Od R. 5, nr 1 (1961) nie ukazuje się w lipcu i sierpniu.
Od 2012 część zeszytów ukazuje się tylko w wersji elektronicznej, okazjonalnie jeden numer w roku w wersji drukowanej.
Od R. 10, nr 5 (1966): Ministerstwo Oświaty i Szkolnictwa Wyższego.
Od R. 16, nr 3 (1972): Ministerstwo Oświaty i Wychowania.
Od R. 44, nr 4 (2000): Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
Od R. 54, nr 1 (2010): Ośrodek Rozwoju Edukacji.
Od 2012, nr 1: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Zawartość zasobu Oddział Zbiorów Obcojęzycznych
R.41, nr 1-5 (1997)
R.42, nr 1-5 (1998)
R.43, nr 1-5 (1999)
R.44, nr 1-6 (2000)
R.45, nr 1-5 (2001)
R.46, nr 1-6 (2002)
R.47, nr 1-6 (2003)
R.48, nr 1-6 (2004)
R.49, nr 1-6 (2005)
R.50, nr 1-6 (2006)
R.51, nr 1-6 (2007)
R.52, nr 1-6 (2008)
R.53, nr 1-6 (2009)
R.54, nr 1-6 (2010)
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka Austriacka: 1997 vol. 1997, nr 1, vol. 1997, nr 2, vol. 1997, nr 3, vol. 1997, nr 4, vol. 1997, nr 5, 1998 vol. 1998, nr 1, vol. 1998, nr 2, vol. 1998, nr 3, vol. 1998, nr 4, vol. 1998, nr 5, 1999 vol. 1999, nr 1, vol. 1999, nr 2, vol. 1999, nr 3, vol. 1999, nr 4, vol. 1999, nr 5, 2000 vol. 2000, nr 1, vol. 2000, nr 2-3, vol. 2000, nr 5, vol. 2000, nr 6 (nr spec.), 2001 vol. 2001, nr 1, vol. 2001, nr 2, vol. 2001, nr 3, vol. 2001, nr 4, vol. 2001, nr 5, 2002 vol. 2002, nr 1, vol. 2002, nr 2, vol. 2002, nr 3, vol. 2002, nr 4, vol. 2002, nr 5(234), vol. 2002, nr 6(235), 2003 vol. R.47 (2003), nr 1(235), vol. R.47 (2003), nr 2(237), vol. R.47 (2003), nr 3(238), vol. R.47 (2003), nr 4(239), vol. R.47 (2003), nr 5(240), vol. R.47 (2003), nr 6(241), 2004 vol. R.48 (2004), nr 1(242), vol. R.48 (2004), nr 2(243), vol. R.48 (2004), nr 3(244), vol. R.48 (2004), nr 4(245), vol. R.48 (2004), nr 5(246), vol. R.48 (2004), nr 6(247), 2005 vol. 2005, nr 1(248), vol. 2005, nr 2(249), vol. 2005, nr 3(250), vol. 2005, nr 4(251), vol. 2005, nr 5(252), vol. 2005, nr 6(253), 2006 vol. 2006, nr 1, vol. 2006, nr 2, vol. 2006, nr 3(256), vol. 2006, nr 4, vol. 2006, nr 5, vol. 2006, nr 6(259), 2007 vol. R.51 (2007), nr 1(260), vol. R.51 (2007), nr 2, vol. R.51 (2007), nr 3, vol. R.51 (2007), nr 4 (263), vol. R.51 (2007), nr 5 (264), vol. R.51 (2007), nr 6, 2008 vol. 2008, nr 1, vol. 2008, nr 2, vol. 2008, nr 3, vol. 2008, nr 4, vol. 2008, nr 5, vol. 2008, nr 6, 2009 vol. 2009, nr 1, vol. 2009, nr 2, vol. 2009, nr 3, vol. 2009, nr 4, vol. 2009, nr 5, vol. 2009, nr 6
Biblioteka Obcojęzyczna: 2010 vol. 2010, nr 1, vol. 2010, nr 2, vol. 2010, nr 3, vol. 2010, nr 4, vol. 2010, nr 5, vol. 2010, nr 6, 2011 vol. 2011, nr 1, vol. 2011, nr 2, vol. 2011, nr 4
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej