Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(49)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
tylko na miejscu
(16)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(38)
Czytelnia BG
(2)
Dział Informacji
(14)
Księgozbiór Podręczny
(1)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kall Jacek (1962- )
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Awdziej Marcin
(2)
Bucki Piotr
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kędzior Zofia ( -2011)
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Ries Al (1927- )
(2)
Trout Jack
(2)
Barabasz Jakub
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bełza Marcin (1972- )
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czartoryska-Żak Marta
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dobek Mira
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ibek Ewelina
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jacek Piotr
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kika Dorota
(1)
Kluziak Sławomir (1972- )
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Marika
(1)
Kuchmacz Jerzy
(1)
Kwieciński Mirosław (ekonomia)
(1)
Leniarska Małgorzata
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Marconi Joe
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mencwel Stanisław
(1)
Mierowski Wojciech
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pawlik Michał (1972- )
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Ręczajski Piotr
(1)
Serafiński Bartłomiej
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sokół (1977- )
(1)
Sroka Kamil
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stańdo-Górowska Halina
(1)
Stojek-Szewczuk Alicja
(1)
Strzelecki Tadeusz Jan
(1)
Studniarski Sebastian
(1)
Suchy Łukasz (informatyk)
(1)
Słotwiński Łukasz
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tomczyk Bartłomiej
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Tyszkiewicz Paweł
(1)
Urban Leszek
(1)
Urban Mirosław
(1)
Wasilewski Michał (marketing)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zeid Jakub
(1)
Zydel Robert
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łojewski Michał
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(10)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Graficy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(12)
Komunikacja marketingowa
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Media społecznościowe
(4)
Reklama
(4)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Agrobiznes
(2)
Content marketing
(2)
Innowacje
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - ubezpieczenia - Polska - poradnik
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rynek ubezpieczeniowy - Polska - poradnik
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Storytelling
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżet - podręcznik akademicki
(1)
Budżet - rachunkowość - podręcznik akademicki
(1)
Coaching
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing - metody
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca - organizacja - podręcznik akademicki
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo - finanse - podręcznik akademicki
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama - Europa - od 1989 r.
(1)
Reklama - Stany Zjednoczone - od 1989 r.
(1)
Reklama - planowanie - poradnik
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Sfera budżetowa - rachunkowość - Polska
(1)
Sprzedaż
(1)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wartość
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zaufanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(5)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Netografia na stronach 311-312.
Dla osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, właścicieli biznesów.
"SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm na świecie: silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż strona klienta innego specjalisty. Trzymasz w rękach połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki. (...) Każdy rozdział to zamknięta semantycznie całość, która ma swojego głównego autora (mistrza w omawianej dziedzinie) wspieranego wiedzą i konkretnymi przykładami kampanii od pozostałych autorów. To przewodnik po SEO, który jest skierowany do osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do wszystkich tych, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody. Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO (które, lekki spoiler, zawsze muszą iść w parze z doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach w zakresu pozycjonowania w każdej organizacji - i tej małej, i tej dużej. Ma również pomóc na każdym etapie “zaawansowania prac SEO - niezależnie od tego, czy SEO działa Ci od dawna (obiecujemy - nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lektura) jak i dla tych, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego zadania specjalnego." (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 400478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 400467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306324, 306323 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bb-66 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-68 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 176 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 175-176
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222587, 222588 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic.)
Bibliogr.. 182-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 315144, 265518 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Bibliogr. s.162-163
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 229434, 229433, 214084, 229435, 230798, 229436 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 271800, 300115, 300116 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994. - 207, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 201-202.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 247793, 234712 (2 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 197-200.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265305, 235728 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222453, 222454 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 264648, 264649, 270612, 264650 (4 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Bm-63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 385769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Książka wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 333969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222155 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej