Sorting
Source
Katalog centralny
(4)
Form of Work
Poradniki i przewodniki
(4)
Gry i zabawki
(3)
Książki
(3)
Status
only on-site
(2)
Branch
Strefa gier
(4)
Author
Czuba Jacek
(2)
Egerkrans Johan (1978- )
(2)
Fricker Paul
(2)
Karlen Nils
(2)
Mason Mike (1969- )
(2)
Mazur Anna Maria (1987- )
(2)
Zielińska Gabriela (tłumacz)
(2)
Antroia Rickard (1978- )
(1)
Borys-Piątkowska Maria
(1)
Davis Graeme
(1)
Hardy Lynne
(1)
Herber Keith
(1)
Hintze Nils (1979- )
(1)
Morrison Mark
(1)
Petersen Sandy
(1)
Semark Dave
(1)
Spivey Chris
(1)
Tyler-Jones Matthew
(1)
Wieczorek Adam (gry fabularne)
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Vaesen (gra fabularna)
(2)
Zew Cthulhu (gra fabularna)
(2)
Mitologia celtycka
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Zjawiska paranormalne
(1)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Gry fabularne
(2)
Bestiariusz
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz gry fabularnej
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(4)
4 results Filter
Book
Board game
In basket
Na podstawie książki Vaesen Johanna Egerkransa.
Bibliografia, netografia na stronach [154-155]. Indeks.
"Mityczna Brytania i Irlandia" to dodatek do nagradzanej gry fabularnej "Vaesen: Mityczne istoty". Znajdziesz w nim kompletny przewodnik po nadprzyrodzonym wyspiarskim świecie Brytanii i Irlandii, w tym po wspaniałym Londynie, jak i po obszarach nieco oddalonych od cywilizacji. Dodatek "Mityczna Brytania i Irlandia" został napisany przez legendarnego już Graeme Davisa, z ilustracjami Johana Egerkransa i Antona Vitusa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 263 (1 egz.)
Book
Board game
In basket
Indeks.
Każdy Badacz, nawet uczony profesor, wścibski dziennikarz czy bezkompromisowy detektyw, potrzebuje czasem pomocy, by mierzyć się z okropnościami świata mitów Cthulhu. Niech ta księga stanie się Twoim przewodnikiem i najważniejszą pomocą do gry Zew Cthulhu! Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci, opis ponad 100 zawodów i umiejętności oraz wskazówki, jak wyciągnąć z gry wszystko, conajlepsze. Ponadto znajdziesz tu listę organizacji, do których może przyłączyć się Twój Badacz, przewodnik po latach 20. XX wieku (zarówno w Polsce, jak i w USA) oraz listy ekwipunku i uzbrojenia – czyli wszystko, co może (ale tylko może!) pozwoli Ci wyjść zwycięsko ze spotkania z mitami Cthulhu. Każdy Badacz Tajemnic poważnie podchodzący do swojej misji ratowania świata (lub chociażby własnego życia) powinien mieć ten podręcznik! Do gry potrzebna jest przynajmniej jedna Księga Strażnika, czyli podręcznik z zasadami do 7. Edycji Zewu Cthulhu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Brak informacji o dostępności: sygn. G 260 (1 egz.)
Book
In basket
Na podstawie książki Vaesen Johanna Egerkransa.
Indeks.
"Vaesen : mityczne istoty" to gra fabularna osadzona w gotyckim świecie Mitycznej Północy, gdzie ludowe wierzenia i pradawne mity bywają straszną codziennością. Wejdźcie na ścieżkę pełną niebezpieczeństw oraz tajemnic, aby nieść pomoc ludziom nękanym przez stwory rodem z legend. Czy zdołacie odkryć, kto stoi za mrożącymi krew w żyłach wydarzeniami i uratujecie swoich pobratymców? W Vaesen zagracie jako Widzący - ludzie, którzy otrzymali dar (czy przekleństwo?) dostrzegania vaesen. Vaesen to istoty z ludowych wierzeń i opowieści, jakie babcia opowiadała wnukom przy ognisku, przestrzegając dzieci przed zapuszczaniem się w głąb lasu. Teraz, w dobie postępującej industrializacji, te same mityczne stworzenia opuściły swoje kryjówki, aby przypomnieć ludziom o swojej potędze. Przypomnieć, dlaczego należy się ich bać. Ludzie potrzebują Waszej pomocy. Przybądźcie na zamek Gyllencreutz w Uppsali i dołączcie do Towarzystwa Ochrony Ludzkości oraz Studyjów nad Niewidzialnymi. Zadbajcie o swoją nową siedzibę, aby uczynić z niej bazę wypadową w walce przeciwko legendom. Pamiętajcie jednak, że mierzycie się z czymś nadzwyczajnym, a spryt oraz wiedza to Wasi najwięksi sprzymierzeńcy. Polskie wydanie zawiera dodatkowo wprowadzenie do gry w Królestwie Polskim, siedzibę ulokowaną w Piotrkowie i opisy zamieszkujących polskie ziemie mitycznych istot ze słowiańskich opowieści.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 262 (1 egz.)
Board game
In basket
Stanowi jedynie dodatek do gry fabularnej pt.: Zew Cthulhu.
Na grzbiecie opakowania: Wszystko, czego potrzebujesz, by zagrać w pełną horroru grę fabularną.
Zawiera: Księga Pierwsza: wstęp oraz Samotnie przeciwko płomieniom ; Księga Druga: Zasady początkowe Zewu Cthulhu ; Księga Trzecia: scenariusze ; Detektywi gotowi do gry (pięć gotowych do gry postaci) ; Karty Badaczy (przeznaczone do tworzenia własnych śledczych) ; zestaw 7 kości do gry ; gotowe do użycia pomoce do gry.
Świat tajemnic, horrorów i przygód w pudełku! "Zew Cthulhu : zestaw startowy" zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć przygodę z "Zew Cthulhu RPG" - fabularną grą pełną zagadek i horroru! Jeden z graczy wciela się w Strażnika Tajemnic, narratora prowadzącego grę, który przedstawia pozostałym uczestnikom zabawy historię i fabułę przygody oraz odgrywa spotykane przez nich postacie. Pozostali gracze wcielają się w Badaczy Tajemnic, odkrywających mroczne tajemnice, spotykających przerażające potwory i udaremniających plany złowrogich sekt bohaterów z przypadku. Razem z przyjaciółmi będziecie wspólnie tworzyć i rozwijać historię, w której każda z Waszych postaci odegra ważną rolę i będzie miała szansę udaremnienia nikczemnego spisku lub powstrzymania grozy spoza przestrzeni i czasu! Scenariusz dla jednego gracza w formie gry paragrafowej. W wyniku splotu okoliczności Badacz trafia do niewielkiej wioski Emberhead. Szybko przekona się, że skrywa ona przerażający sekret. Scenariusz dla 1 do 2 graczy i Strażnika. Prowadzone przez Badacza śledztwo w sprawie włamania i tajemniczego zaginięcia przybiera nieoczekiwany obrót. Nie wszystko jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Badacze otrzymują wezwanie do umierającego przyjaciela, który prosi ich o pomoc w naprawieniu błędów młodości. Opuszczona farma w okolicach Arkham stanie się areną przerażających wydarzeń. Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Pewien jazzman z Harlemu posiada niezwykłą trąbkę, której dźwięk może poruszyć nawet umarłych. Badacze poznają historię muzyka i próbują zapobiec straszliwej katastrofie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Brak informacji o dostępności: sygn. G 258 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again