Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(6)
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
E-booki
(6)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(3)
Biblioteka Austriacka
(1)
Autor
Vaynerchuk Gary
(3)
Lubiejewska Nina
(2)
Marquet L. David
(2)
Chabiera Tadeusz (1954- )
(1)
Chu Chin-Ning
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czajkowski Przemysław
(1)
Osman Marcin
(1)
Pajerski Dawid
(1)
Sobczak Violetta
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przywódcy
(1)
Temat
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Dobre praktyki
(1)
Język
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Traktat wersalski (1919)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niereg.
Z. 2 (maj 1990)-2005, z. 2 = z. 49.
Tyt. wg okł.
Od z. 16 (1994) [red. nacz. Eligiusz Lasota].
Od z. 25 (1998) wyd.: F"PwE".
Od 2001, z. 3 [Jacek Czaputowicz red. nacz.].
Od 2004, 1: wyd.: F"PwE" : AD MSZ.
Od z. 6 (1991): Kancelaria Senatu RP. Ośrodek Studiów Międzynarodowych.
Od z. 25 (1998): Ośrodek Studiów Międzynarodowych, Fundacja "Polska w Europie".
Od 2001, z. 3: Fundacja "Polska w Europie".
Od 2004, z. 1: Fundacja "Polska w Europie", Akademia Dyplomatyczna MSZ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 943.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 343-348.
Wypłyń na szerokie wody i dołącz do grona najlepszych liderów „Język przywództwa” to książka oferująca innowacyjne spojrzenie na komunikację interpersonalną. Były dowódca okrętu podwodnego amerykańskiej marynarki wojennej, David Marquet, odsłania w niej tajniki przywództwa, które pozwolą ci stworzyć efektywne środowisko pracy i osiągać lepsze wyniki w każdym obszarze. Jego autorski „plan rozgrywki” pozwoli ci biegle opanować język kreatywności, współpracy i zaangażowania, który odmieni twoją codzienność. Przeczytaj tę książkę, jeśli jesteś: liderem, który chce skuteczniej zarządzać swoim zespołem; prezesem lub menadżerem, który dąży do zmiany dotychczasowych strategii; pracownikiem, który chce kształtować rozwój swojej firmy; osobą, która chce się nauczyć języka prawdziwych przywódców. Prześledź pouczającą historię pewnego okrętu podwodnego i przekonaj się, jak potężny wpływ na innych ma to, co mówisz oraz to, czego NIE mówisz. Czytając tę książkę: poznasz nowe techniki pozwalające na efektywny rozwój firmy; zrozumiesz, jak mówić do zespołu, aby uzyskać jak najwięcej korzyści; dowiesz się, czym jest praca czerwona oraz praca niebieska; nauczysz się kontrolować czas, zamiast go pilnować; poznasz potęgę współpracy i zaangażowania. Czas wypłynąć na szerokie wody. Poznaj JĘZYK PRZYWÓDZTWA! Co mówią o książce inni: David Marquet w swojej książce doskonale obrazuje potęgę języka lidera. Na podstawie własnych doświadczeń oraz precyzyjnie wybranych analiz przypadków pokazuje zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ języka lidera na morale, zaangażowanie i motywację w zespole. To kolejna inspirująca książka Davida, zachęcająca do refleksji nad sposobem prowadzenia firm i zespołów. Znakomita inspiracja dla liderów w kwestii uważności w komunikacji z pracownikami, która daje wiele prostych i praktycznych wskazówek, jak ją wdrożyć. – Maciej Trybulec, były prezes Sanofi Pasteur w Polsce To już druga książka kpt. D. Marqueta wydana w Polsce. „Zmień Kurs” było relacją kapitana okrętu, który konsekwentnie budował kompetencje i klarowność swoich podkomendnych i stopniowo przekazywał im decyzyjność. Tym sposobem załoga, zajmująca ostatnie miejsce w rankingu, stała się w 9 miesięcy najlepszą w historii US Navy. Autor pokazał w ten sposób siłę Kultury Odpowiedzialności, która przekłada się na wymierne efekty. „Język Przywództwa” to kontynuacja opowieści Davida wzbogacona kilkuletnim doświadczeniem w pracy z biznesami na całym świecie. Od 2 lat jako partnerzy Davida pracujemy z klientami w oparciu o treści zawarte również w tej książce. To naprawdę działa! Polecam ją wszystkim poszukującym zarówno inspiracji, jak i praktycznej wiedzy, przykładów i podpowiedzi do zastosowania od zaraz. – Sławek Błaszczak, Founder 4Results „Język przywództwa” dostępny również w formie ebooka! https://osmpower.salescrm.pl/ebook-jezyk-przywodztwa-l-david-marquet Wejdź na: i sprawdź ofertę innych ebooków i audiobooków. Wywiad Marcina Osmana z Davidem Marquetem Partner merytoryczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 383363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla przywódców, prezesów i menedżerów.
David Marquet jako dowódca łodzi podwodnej Marynarki Wojennej USA postanowił całkowicie inaczej zarządzać ludźmi na swoim statku. Cały proces dostosowania się jego samego, załogi statku, dowództwa, procesów, procedur, a nawet narzędzi jest krok po kroku opisany w tej książce. Autor nie tylko opisał swoje doświadczenia, ale przedstawił je w formie gotowego modelu, który można powtórzyć i zastosować w dowolnej organizacji.
Przeczytaj tę książkę jeśli jesteś: przywódcą, który ma aspiracje, by kreować kolejne pokolenie liderów w swoim środowisku; prezesem lub menedżerem, któremu zależy, by w ramach swojego zespołu, przygotować ludzi do awansów; zarządzającym, który szuka inspiracji w zakresie zmiany przywództwa w swoich firmach; osobą, która chce zmieniać na lepsze organizację, w której pracuje wielbicielem prawdziwych, emocjonujących historii, o doświadczeniach liderów.
Czytając tę książkę: poznasz wciągającą historię przemiany dokonanej dzięki konsekwencji pokornego lidera; nauczysz się, jak w praktyce wdrażać nowoczesne, świadome przywództwo w ramach modelu lider-lider; dowiesz się, jak budować angażującą kulturę bazującą na zwinnych zespołach; nauczysz się, jak zarządzać zgodnie z zasadą 3K: Kontrola, Klarowność, Kompetencje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378771 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka, której od 1992 roku nie odważył się wydać żaden polski wydawca Czy mądrość Wschodu może się przydać praktycznemu zachodniemu umysłowi? Chin-Ning Chu, ekspertka od azjatyckiego stylu prowadzenia biznesu, udowodniła, że starożytna filozofia Chin może nam przynieść znacznie więcej korzyści, niż się nam do tej pory wydawało. Prowokacyjna, zdumiewająca książka „Pokerowa twarz, czarne serce” to zbiór szalenie skutecznych zasad budowania wewnętrznej siły niezbędnej do osiągnięcia sukcesu. Jej uniwersalny przekaz świetnie sprawdzi się w świecie biznesu, choć równie dobrze można go zastosować na każdej innej płaszczyźnie. Ponadczasowe azjatyckie strategie zaskakująco trafnie wpisują się w codzienne wyzwania współczesnego człowieka, skłaniając do głębokich refleksji i momentalnie motywując do działania. Sięgnij po ten tytuł, jeżeli chcesz: osiągać lepsze wyniki w biznesie; skuteczniej osiągać cele; sprawnie zarządzać zespołem; przekuć porażkę w sukces; dowiedzieć się, jak pirania może zjeść rekina. Nieważne, czy jesteś prezesem dużej firmy, właścicielem jednoosobowej działalności, pracownikiem korporacji czy gospodynią domową – możesz mieć pewność, że to fascynujące dzieło kompletnie odmieni twój tok myślenia, przekładając się na niesamowite rezultaty. Poznaj intrygującą filozofię wojownika i rozpraw się z przeszkodami dzielącymi cię od realizacji twoich najśmielszych celów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozwiń skrzydła! Ile razy chciałeś podjąć się nowych wyzwań z nadzieją na wprowadzenie do swojego życia pozytywnych zmian? Ile razy wpadałeś na genialny pomysł tylko po to, by ostatecznie z niego zrezygnować? A teraz pomyśl, jak wiele byś osiągnął, gdybyś tylko wiedział, od czego zacząć! Marcin Osman podpowie Ci, jak to zrobić. Przeczytaj jego książkę, jeżeli chcesz: założyć własną firmę; zostać influencerem; wprowadzić korzystne nawyki do swojego życia; znaleźć nową pracę; wyciągać maksimum korzyści z nowych, cennych doświadczeń Ta książka nie tylko pomoże ci trzymać się własnych celów, ale też zapewni ci praktyczne wskazówki dotyczące tego: JAK ZACZĄĆ żyć na własnych warunkach; JAK ZACZĄĆ zarabiać pasywnie; JAK ZACZĄĆ pisać książki; JAK ZACZĄĆ prowadzić biznes oparty na pasji; JAK ZACZĄĆ zarabiać online; JAK ZACZĄĆ tworzyć własny kanał na YouTubie… …i robić mnóstwo innych inspirujących rzeczy! Nie stój w miejscu! Dowiedz się, JAK ZACZĄĆ i rozwiń wreszcie skrzydła.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jak odejść z etatu i zacząć budować dochodową działalność? Tysiące osób zadaje sobie to pytanie, mierząc się z lękami i wątpliwościami, a niejednokrotnie sabotując własny potencjalny sukces. Dawid Pajerski zna odpowiedź, a jego spektakularna historia spod szyldu "od rapera do milionera" jest na to najlepszym dowodem. Jeszcze w 2016 roku łączna suma na jego koncie wynosiła 2000 zł, a on miotał się między różnymi pomysłami na życie, snując wizję, że pewnego dnia nie tylko zarobi duże pieniądze, ale i napisze o tym książkę. Po kilku latach jego cel przerodził się w rzeczywistość, a ty masz okazję przekonać się, jak dotarł do tego etapu, sięgając po ten niesamowity tytuł! Autor w fascynujący sposób opisuje swoją drogę do realizacji zawodowych marzeń, która zawiodła go do branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Zapoznaj się z tą wciągającą opowieścią, by dowiedzieć się: co jest właściwie takiego złego w etacie, jakie ograniczenia napotykają osoby dążące do porzucenia etatu i jak można je pokonać, jak przygotować się do wyjścia z etatowej strefy komfortu i solidnie zaplanować swój sukces w biznesie, w jaki sposób rozwijać kluczowe umiejętności przedsiębiorcy oraz uczyć się na błędach, w czym może pomóc budowanie sieci kontaktów, co takiego realnie zmienia się w życiu po osiągnięciu sukcesu w biznesie. Dla kogo konkretnie jest ta książka? dla osób uczących się w szkole, na studiach, które szukają swojej życiowej drogi, dla osób na etacie, które są ciekawe innych dróg lub którym zaczyna coś uwierać, dla osób prowadzących biznes i szukają inspiracji oraz sprawdzonych technik wznoszenia biznesu na coraz wyższy poziom, dla osób, które myślą o karierze w nieruchomościach, dla osób, które chcą poznać sylwetkę człowieka, któremu udało się zrealizować cel, o którym marzą tysiące ludzi. Książka ta jest oparta na prawdziwych, nieprzerysowanych doświadczeniach autora umieszczonych w polskich realiach biznesu, przez co może wnieść ogromną wartość w życie każdego, kto jest zmęczony pracowaniem dla kogoś innego. Jeśli chcesz wreszcie skupić się na sobie i wykorzystać pełnię swojego potencjału, zamiast budować sukces innych ludzi, to idealna lektura dla ciebie. Koniec ze stagnacją, rutyną i poczuciem niespełnienia. Czas wyjść z butów pracownika i sięgnąć po swoje!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Książka"Ekonomia Wdzięczności" pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom. Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do własnego działania. Dzięki "Ekonomii Wdzięczności" dowiesz się jak: dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukces kluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistości i tych w internecie prowadzić firmę globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dzięki temu z małej firmy stworzyć imperium wykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markę, ale rozmawiać, słuchać, dbać o innych i zarabiać na tym opłacić się może najmniejsza interakcja ze strony kupujących współtworzyć z klientami firmę, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym własnej marki przestać się bać zmian, być we właściwym miejscu i o właściwym czasie, i…wyprzedzić konkurencję. Zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
"Przebij się" To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi? Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się mylisz! PRZEBIJ SIĘ z tym, co masz! "Przebij się" "PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy. W swojej książce Gary Vaynerchuk przedstawia ogromną rolę personal brandingu, oferując swoją unikalną perspektywę spojrzenia na nią, przemyślenia oraz bezcenne rady (zarówno teoretyczne, jak i praktyczne) na temat tego, w jaki sposób skuteczni przedsiębiorcy budują swój brand, który Ty możesz zbudować tak samo! "Przebij się" to: INTUICJA - zawsze bądź o krok do przodu niż inni SIŁA - Twój sukces potrzebuje porażki KREATYWNOŚĆ - to nie wyświechtana formułka, ale prawda ważna dla Ciebie i Twojego brandingu KONSEKWENCJA - patrz wszystkie trzy punkty wyżej plus hustling. PRZEBICIE SIĘ wymaga pracy, odwagi, ryzyka i czasu! Sekretem sukcesu osób, których historie poznasz w tej książce (i po części też Gary’ego jako ich mentora) było właściwe zrozumienie i użycie istniejących już platform social mediowych do promocji swoich biznesów i brandów. Każdy z nich włożył w to ogromnie dużo hustlerskiej pracy, wyprzedzając tym samym niczego nieświadomą konkurencję. TEGO PRZEDE WSZYSTKIM NAUCZY CIĘ TA KSIĄŻKA! Gary omawia dokładnie każdą z istotnych dzisiaj platform social mediowych. Robi to w taki sposób, żeby KAŻDY – niezależnie od tego czy jesteś hydraulikiem, czy profesjonalnym sportowcem —wiedział jakich użyć mediów społecznościowych i narzędzi internetowych, aby rozwinąć swój brand oraz biznes W "Przebij się" znajdziesz: dokładne omówienie i wskazówki jak używać takich platform jak: Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest, Snapchat, podcasty oraz nowych, wschodzących platform jak Musical.ly powody tego, co Cię powstrzymuje przed PRZEBICIEM SIĘ! i wskazówki jak się z tego odbić wskazówki do tego, co POTRZEBUJESZ, ale i MASZ, żeby PRZEBIĆ SIĘ! ze swoim biznesowym pomysłem już dzisiaj! omówienie tego, jak zbudować mocny fundament dla swojej marki i biznesu, z którego możesz się PRZEBIĆ dalej precyzyjną analizę Gary’ego tego, jaka strategia marketingu internetowego przyniesie zysk Tobie i Twojej marce! receptę na sukces, który zastosowały najważniejsze marki na świecie, osiągając niebagatelny wynik! A jeżeli jesteś już doświadczonym i zaprawionym w bojach przedsiębiorcą, to również znajdziesz w książce Gary’ego ogromną wartość. Wszystko to dzięki opisanym w niej skrótom i trikom, które pozwolą Ci wycisnąć jeszcze więcej z możliwości, jakie daje nowoczesny internet. "Przebij się" jest mistrzowskim poradnikiem, pokazującym jak i Ty możesz wykuć sobie swoją własną ścieżkę, na drodze biznesowego, ale i prywatnego spełnienia w życiu, opartego na Twoim działaniu i Twoich własnych warunkach. "PRZEBIJ SIĘ!" to gra, która nigdy się nie kończy!Wchodzisz w to?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Pasja równa się bogactwo? Przeczytaj tę książkę jeśli: obserwujesz znanych influenserów w sieci widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci. W „Wybij się!” znajdziesz odpowiedzi na pytania: co zrobić, by twoją pasję i wiedzę ekspercką przekuć w pomysł na biznes on-line? jak użyć internetu do budowania swojego brandu w tej dziedzinie? jak potem wykorzystać swoją markę osobistą do promocji twojego biznesu? jak stać się influenserem? A to wszystko poparte jest konkretnymi przykładami, prawdziwymi historiami i gotowym wzorem, który sprawdził się już nie raz. Oto kilka lekcji, które odnajdziesz w „Wybij się!”: opowiadanie historii jest najważniejszą koncepcją biznesową na obecnym rynku nowoczesny marketing opiera się na byciu wiernym sobie i przejrzystości uwagę odbiorców można przekuć w pieniądze budowanie biznesu online wokół swojej pasji, nie musi oznaczać rezygnacji z codziennej pracy wybierz swoje ulubione medium do komunikacji z klientami
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej