Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Autor
Küppers Almut
(1)
Schmidt Torben
(1)
Walter Maik
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Niemcy
(1)
Język
niemiecki
(1)
Temat
Inscenizacja
(1)
Język niemiecki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Fremdsprachen bei Unterrichts-Perspektiven)
Der Fremdsprachenunterricht bietet vielfältige Möglichkeiten, durch Inszenierungen, kooperative Arbeitsformen und dramapädagogische Verfahren den Klassenraum zum Spiel-, Phantasie-, Bewegungs-, Handlungs- oder Erfahrungsraum umzugestalten. Ziel des Bandes ist es, den Inszenierungsbegriff aus verschiedenen Perspektiven zu beleuchten, Potenziale für fremdsprachliche Lern- und Bildungsprozesse zu diskutieren und anhand zahlreicher Praxisbeispiele geeignete Methoden, Lernarrangements und Projektideen aufzuzeigen. Der Band wendet sich an Leser/innen in Studium und Forschung, in der Lehrerausbildung sowie an Fremdsprachenlehrkräfte in der täglichen Unterrichtspraxis
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-66/4x (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej