Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(4)
Autor
Bialas Bartolomeo Rafael
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Pisarski Mariusz (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Komunikacja społeczna
(2)
Advertising, Political
(1)
Branding (Marketing)
(1)
Branding (marketing)
(1)
Campaign management
(1)
Clinton, Bill (1946- )
(1)
Clinton, Bill, 1946
(1)
Finanse publiczne
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Intersemiotyczność
(1)
Komparatystyka
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Postęp techniczny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 417-426. Indeks osób.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
Część tekstu w przekładzie z języka angielskiego.
Tytuł części trzeciej – Mediatyzacja wszystkiego, wszędzie, wszystko na raz, na dobre i na złe – to kwintesencja obszernego wykładu, a zarazem sygnał ludzkiej bezradności wobec napierającej siły mediów. W warstwie naukowej zjawisko mediatyzacji zostało omówione wszechstronnie i na przykładach zrozumiałych dla użytkownika mediów i uczestnika sfery publicznej (praca, dom, zarządzanie czasem, edukacja czy opieka zdrowotna). prof. dr hab. Iwona Hofman, przewodnicząca Komitetu Komunikacji Społecznej i Mediów Polskiej Akademii Nauk
Najnowsza monografia prof. Tomasza Goban-Klasa bardzo ciekawie, syntetyzująco i w wysoce erudycyjnym stylu przybliża obszerne i bogate w wydarzenia dzieje środków przekazu w ujęciu historyczno-socjologicznym. Lekturę tej jakże istotnej książki mogę śmiało polecić wszystkim osobom zainteresowanym genezą i dynamicznym rozwojem mediów masowych, w szczególności studentom kierunków dziennikarskich i pokrewnych oraz doktorantom dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski, dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 399807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 357-378.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Zarządzanie finansami publicznymi w istotny sposób kształtuje stan państwa i jakości życia obywateli. Jest przy tym procesem bardzo złożonym i wyraźnie różni się od zarządzania finansami w podmiotach komercyjnych. Metoda opisu i analizy prezentowanych w książce instrumentów zarządzania finansami publicznymi polega na przyjęciu jako punktu wyjścia formalnych podstaw funkcjonowania opisywanych instrumentów i konfrontacji teoretycznych założeń z opisem faktycznego działania tych instrumentów. Tam, gdzie to możliwe, analiza relacji pomiędzy teoretycznymi założeniami i praktyką została dodatkowo uzupełniona analizą danych statystycznych pokazujących skuteczność stosowania opisywanych instrumentów. Za miarę skuteczności zarządzania finansami publicznymi autorzy uznali przede wszystkim wpływ, jaki funkcjonowanie sektora finansów publicznych wywiera na jakość życia obywateli. Autorzy starali się też wskazywać przypadki pozornie skutecznych mechanizmów zarządzania finansami publicznymi, naruszających jednak wyraźnie zasady zrównoważonego rozwoju. Rozważania o metodach i instrumentach zarządzania finansami publicznymi autorzy powiązali w z polską praktyką. Stąd wiele miejsca zajmują w książce opisy polskiego sektora finansów publicznych - jego podstaw prawnych, instytucji i procedur.
Książka przydatna będzie głównie osobom zainteresowanym - teoretycznie lub praktycznie - metodami zarządzania finansami publicznymi, zasadami kształtowania polityk publicznych i planowaniem finansowym. Można ją także polecić studentom w celu poszerzenia ich wiedzy z zakresu finansów publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 361429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projekty Komparatystyki)
Bibliografia, netografia na stronach 271-287. Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
"Książka Mariusza Pisarskiego przekonująco udowadnia, że literaturoznawstwo, studia kulturowe i humanistyka w ogólności powinny włączać interaktywne fikcje i – szerzej – literaturę elektroniczną do swoich badań. Figury obecności w cyfrowych mediach to praca dojrzała, napisana językiem naukowym, opartym na precyzyjnej terminologii, ale jednocześnie stylem przejrzystym i jasnym; praca charakteryzująca się nowatorskimi propozycjami, oryginalnością, a także doniosłymi naukowo wnioskami. To niezwykle cenne przedsięwzięcie. I też przekonująco udowodnione. Mariusz Pisarski proponuje w swojej książce systematyzację badawczą i konkretne instrumentarium, sięga do poetyki i retoryki, przymierzając je do literatury elektronicznej (nie darmo tytuł jednego z rozdziałów brzmi: Cyfrowa retoryka i semiopoetyka). Wart docenienia jest też fakt, że badacz z powodzeniem i pełną swobodą przemieszcza się po obszarach retoryki, poetyki, antropologii kultury i antropologii literatury i zarazem najnowszych konstatacji na temat przemian literackich." (prof. Anna Łebkowska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 395517 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej