Sorting
Source
Katalog centralny
(3)
Form of Work
Gry i zabawki
(3)
Branch
Strefa gier
(3)
Author
Bílek Vojtěch
(1)
Hladík Roman
(1)
Lásková Martina
(1)
Mikša Petr
(1)
Nemejovská Veronika (1986- )
(1)
Politzer Jakub
(1)
Čáslava Petr
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Młodzież
(1)
Subject
Dinozaury
(1)
Potwory
(1)
Rajdy samochodowe
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(3)
3 results Filter
Board game
In basket
(Kostki Bystrzaka)
Czas gry: powyżej 15 min.
Zawiera: 60 płytek z dinozaurami, 4 kostki, 54 żetony punktów, instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 8+.
Który dinozaur był olbrzymim roślinożercą, a który miał płetwy? Czy owiraptory żyły na terenie Afryki i były drapieżnikami? Ta edukacyjna gra nie tylko sprawdza, ale też poszerza wiedzę o dinozaurach i prehistorycznych zwierzętach. Dodatkowo każda rozgrywka to doskonały trening spostrzegawczości, refleksu i pamięci. Proste zasady oraz dynamika gry sprawiają, że po „Dinozaury” chętnie sięgną nie tylko fani prehistorycznych zwierząt. W trakcie rozgrywki gracze starają się zdobywać płytki, które najlepiej odpowiadają symbolom wyrzuconym na kostkach. Im więcej wspólnych symboli na płytce i kostkach, tym więcej punktów. Wygrywa gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 121 (1 egz.)
Board game
In basket
Czas gry: 60-90 minut.
Zawiera: Komponenty wspólne: 1 plansza Trasy, 5 talii Odcinków (po 10 kart każda), 1 talia Odcinka szkoleniowego (5 kart), 9 stosów kart podstawowego Zespołu Rajdowego A (po 8 kart każdy), 9 stosów kart zaawansowanego Zespołu Rajdowego B (po 8 kart każdy), 1 karta Kierowcy Widmo (do rozgrywki solo), 10 czerwonych kości Dopalania, 1 kość Popularności, 20 żetonów Efektów Pasywnych. Komponenty graczy: 4 planszetki Zespołów Rajdowych, 4 planszetki Kokpitów, 4×3 czarne kości Ryzyka, 4×3 kości graczy w kolorach graczy, 4 figurki Samochodów, 4 znaczniki punktów Prędkości, 4 znaczniki Popularności, 4 znaczniki Uszkodzeń, 4×7 żetonów Trwałych Uszkodzeń, 4×10 znaczników Pilota w kolorach graczy, 4 stosy kart Kierowców (po 5 kart każdy), 4 stosy kart startowych Zespołów Rajdowych S (po 5 kart każdy), 4 karty pomocy.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+.
"Dirt & Dust : kurz spod kół" przenosi graczy wprost w świat rajdów samochodowych, gdzie strategia jest równie ważna, co prędkość. Zbierz najlepszy zespół, dopracuj samochód do perfekcji i w ułamku sekundy podejmuj kluczowe decyzje, żeby zostać mistrzem wymagających tras. Czy masz dość umiejętności, zimnej krwi i determinacji, by zostawić swoich rywali w chmurze kurzu? "Dirt & Dust : kurz spod kół" to karciana gra o tematyce rajdów samochodowych, w której gracze, kupując nowe karty, tworzą wymarzone zespoły rajdowe i dopracowują swoje samochody do perfekcji. Rozgrywka toczy się w rundach, a każda z nich składa się z czterech faz wykonywanych jednocześnie przez wszystkich graczy. W trakcie rozgrywki uczestnicy kupują karty, aktywują ich efekty za pomocą kości i dostosowują prędkość swoich samochodów, równoważąc przyspieszenie i hamowanie w taki sposób, aby zmaksymalizować korzyści płynące z kart. Strategicznie dobierają tor jazdy, zdobywając punkty za prędkość i popularność wśród fanów. Ponadto tworzą mapy etapów, aby zdobywać punkty Prędkości; naprawiają uszkodzenia i podejmują ryzykowne manewry, by zachwycić widzów i zdobyć przewagę nad rywalami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 212 (1 egz.)
Board game
In basket
Czas gry: 45+ min.
Zawiera: 1 płytka początkowa, 28 płytek krajobrazu, 6 tekturowych pionków bohaterów i 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 znaczników żywności, 40 znaczników drewna, 40 znaczników kamienia, 1 materiałowy woreczek, 36 żetonów armii potworów, 1 tekturowy pionek Mrocznego Generała, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy, instrukcja.
Dla 2-5 graczy w wieku 10+.
Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, że zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swej broni. Aby powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię! "Karak 2" to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry "Karak" – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy. Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby niezbędne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 145 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again