Sorting
Source
Katalog centralny
(3)
Form of Work
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(2)
Author
Cieślikowska Joanna
(1)
Jastrzębska Dominika
(1)
Jungman Feliks (1884-1964)
(1)
Limont Wiesława (1949- )
(1)
Milcarek Paweł (1966- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
1950 - 1959
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(2)
Multiple languages
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Demographic Group
Literatura europejska
(1)
Subject
Dziecko zdolne
(1)
Język
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Genre/Form
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(1)
Elegia
(1)
Epos
(1)
Komedia
(1)
Miscellanea
(1)
Oda
(1)
Opracowanie
(1)
Poemat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Satyra
(1)
Sonety
(1)
Tragedia
(1)
Treny
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Unia Europejska (UE)
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach.
Edukacja uczniów zdolnych to wyzwanie XXI wieku. Kultura i sztuka jest konieczna dla rozwoju jednostki, społeczeństwa i narodu, zatem kształcenie humanistów i artystów jest ważnym komponentem edukacji w rozwiniętych, współczesnych społeczeństwach. Dynamika rozwoju nowych technologii, zagrożenia środowiska ekologicznego, poszukiwanie nowych źródeł energii, walka z ubóstwem i głodem to problemy dla twórczych i zdolnych specjalistów wyposażonych w szeroką i głęboką wiedzę.
Wskaźniki określane jako zachowania znamionujące zdolności mogą być niekiedy nieprawidłowo interpretowane przez osoby i nauczycieli, którzy nie posiadają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w zakresie zdolności. Dlatego ważne jest odpowiednie kształcenie nauczycieli, którzy by potrafi li rozpoznać i identyfi - kować zdolności uczniów oraz zaproponować programy wychowawcze i edukacyjne pozwalające na ich rozwój.
W poradniku znajdzie Czytelnik zarówno informacje związane z najnowszymi badaniami i koncepcjami zdolności i twórczości, jak również przykłady dobrych praktyk w kształceniu uczniów zdolnych. Publikacja została przygotowana w ramach projektu Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym, który jestrealizowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej od 2010, a przez Ośrodek Rozwoju Edukacji od lipca 2011 r. Zakończenie projektu planowane jest w 2013 roku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 399536 (1 egz.)
Book
In basket
Breviarium Kanonu Kultury stanowi novum na polskim rynku wydawniczym. Bardzo oryginalny pomysł antologii i udana realizacja całości. Wybór tekstów jest zaiste imponujący nie tylko pod względem ilości tekstów zakwalifikowanych do zbioru, lecz także z uwagi na znaczenie autorów i treść utworów. Całość napisana ładną poprawną polszczyzną. Miejmy nadzieję, że książka spotka się z pozytywnym odbiorem czytelników, głównie nauczycieli, studentów, miłośników literatury. Powinna zasilić szkolne i uniwersyteckie biblioteki. [Z recenzji Profesora Mieczysława Mejora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 382079 (1 egz.)
Journal
In basket
Kwartalnik, 2011-
Wcześniejsza częstotliwość: Kwartalnik, 1957., Dwumiesięcznik, 1958-2010.
R. 1, nr 1 (stycz./marz.)-.
Tyt. wg okł.
Od R. 5, nr 1 (1964) podtyt.: czasopismo dla nauczycieli : angielski, francuski, niemiecki, łaciński.
Od R. 9, nr 4 (1965) [red. nacz. Antoni Prejbisz].
Od R. 18, nr 3 (1974) trzeci podtyt.: [dwumiesięcznik Ministerstwa Oświaty i Wychowania].
Od R. 18, nr 1 (1974) wyd.: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Od R. 25, nr 2 (1981) [red. nacz. Ernest Rosiński].
Od R. 26, nr 3 (1982) [red. nacz. Maria Gorzelak].
Od R. 32, nr 1 (1988) trzeci podtyt.: [dwumiesięcznik Ministerstwa Edukacji Narodowej].
Od R. 35, nr 4 (1991) drugi podtyt.: [angielski, francuski, niemiecki, łaciński, rosyjski].
Od R. 43, nr 1 (1999) podtyt.: [angielski, francuski, niemiecki, łaciński, rosyjski : dwumiesięcznik dla nauczycieli].
Od R. 44 (2000) numery 6 posiadają indywidualne tyt. i są określane jako numery specjalne.
Od R. 47, nr 2 (2003) pierwszy podtyt.: [angielski, francuski, hiszpański, łaciński, niemiecki, polski, rosyjski, włoski].
Od R. 53, nr 2 (2008) podtyt.: czasopismo dla nauczycieli : [JOwS : angielski, francuski, hiszpański, łaciński, niemiecki, polski, rosyjski, włoski].
Od R. 54, nr 1 (2010) wyd.: ORE.
Od R. 54, nr 4 (2010) [red. nacz. Marek Zając].
Od R. 45, nr 1 (2001) podtyt.: [angielski, francuski, hiszpański, łaciński, niemiecki, rosyjski, włoski : czasopismo dla nauczycieli].
Od 2011, nr 1 podtyt.: JOwS : czasopismo dla nauczycieli.
Od 2011, nr 1: 30 cm.
Od 2012, nr 1 podtyt.: czasopismo dla nauczycieli.
Od 2012, nr 1 [red. nacz. Anna Grabowska ].
Od 2012, nr 1 wyd.: FRSE.
Od 2012, nr 1: 25 cm.
Od 2017, nr 1 [redaktor naczelna Agnieszka Karolczuk].
Od R. 5, nr 1 (1961) nie ukazuje się w lipcu i sierpniu.
Od 2012 część zeszytów ukazuje się tylko w wersji elektronicznej, okazjonalnie jeden numer w roku w wersji drukowanej.
Od R. 10, nr 5 (1966): Ministerstwo Oświaty i Szkolnictwa Wyższego.
Od R. 16, nr 3 (1972): Ministerstwo Oświaty i Wychowania.
Od R. 44, nr 4 (2000): Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
Od R. 54, nr 1 (2010): Ośrodek Rozwoju Edukacji.
Od 2012, nr 1: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Zawartość zasobu Oddział Zbiorów Obcojęzycznych
R.41, nr 1-5 (1997)
R.42, nr 1-5 (1998)
R.43, nr 1-5 (1999)
R.44, nr 1-6 (2000)
R.45, nr 1-5 (2001)
R.46, nr 1-6 (2002)
R.47, nr 1-6 (2003)
R.48, nr 1-6 (2004)
R.49, nr 1-6 (2005)
R.50, nr 1-6 (2006)
R.51, nr 1-6 (2007)
R.52, nr 1-6 (2008)
R.53, nr 1-6 (2009)
R.54, nr 1-6 (2010)
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka Austriacka: 1997 vol. 1997, nr 1, vol. 1997, nr 2, vol. 1997, nr 3, vol. 1997, nr 4, vol. 1997, nr 5, 1998 vol. 1998, nr 1, vol. 1998, nr 2, vol. 1998, nr 3, vol. 1998, nr 4, vol. 1998, nr 5, 1999 vol. 1999, nr 1, vol. 1999, nr 2, vol. 1999, nr 3, vol. 1999, nr 4, vol. 1999, nr 5, 2000 vol. 2000, nr 1, vol. 2000, nr 2-3, vol. 2000, nr 5, vol. 2000, nr 6 (nr spec.), 2001 vol. 2001, nr 1, vol. 2001, nr 2, vol. 2001, nr 3, vol. 2001, nr 4, vol. 2001, nr 5, 2002 vol. 2002, nr 1, vol. 2002, nr 2, vol. 2002, nr 3, vol. 2002, nr 4, vol. 2002, nr 5(234), vol. 2002, nr 6(235), 2003 vol. R.47 (2003), nr 1(235), vol. R.47 (2003), nr 2(237), vol. R.47 (2003), nr 3(238), vol. R.47 (2003), nr 4(239), vol. R.47 (2003), nr 5(240), vol. R.47 (2003), nr 6(241), 2004 vol. R.48 (2004), nr 1(242), vol. R.48 (2004), nr 2(243), vol. R.48 (2004), nr 3(244), vol. R.48 (2004), nr 4(245), vol. R.48 (2004), nr 5(246), vol. R.48 (2004), nr 6(247), 2005 vol. 2005, nr 1(248), vol. 2005, nr 2(249), vol. 2005, nr 3(250), vol. 2005, nr 4(251), vol. 2005, nr 5(252), vol. 2005, nr 6(253), 2006 vol. 2006, nr 1, vol. 2006, nr 2, vol. 2006, nr 3(256), vol. 2006, nr 4, vol. 2006, nr 5, vol. 2006, nr 6(259), 2007 vol. R.51 (2007), nr 1(260), vol. R.51 (2007), nr 2, vol. R.51 (2007), nr 3, vol. R.51 (2007), nr 4 (263), vol. R.51 (2007), nr 5 (264), vol. R.51 (2007), nr 6, 2008 vol. 2008, nr 1, vol. 2008, nr 2, vol. 2008, nr 3, vol. 2008, nr 4, vol. 2008, nr 5, vol. 2008, nr 6, 2009 vol. 2009, nr 1, vol. 2009, nr 2, vol. 2009, nr 3, vol. 2009, nr 4, vol. 2009, nr 5, vol. 2009, nr 6
Biblioteka Obcojęzyczna: 2010 vol. 2010, nr 1, vol. 2010, nr 2, vol. 2010, nr 3, vol. 2010, nr 4, vol. 2010, nr 5, vol. 2010, nr 6, 2011 vol. 2011, nr 1, vol. 2011, nr 2, vol. 2011, nr 4
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again