Sorting
Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(2)
Author
Augustyn Sławomir (1967- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Giza Sylwia
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Aplikacja mobilna
(1)
Internet
(1)
Moda
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 1)
Nazwy autorów na okładce i stronach 328-335.
Bibliografia, netografia na stronach 305-327. Wykaz aktów prawnych na stronach 13-26.
Dla każdego użytkownika sieci, studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalistów.
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak też technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w błyskotliwy sposób opisują mechanizmy funkcjonowania świata cyfrowego i czyhające w nim zagrożenia dla prywatności biorąc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 360088 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie reputacją firm rodzinnych / Zdzisława Dacko-Pikiewicz. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 252, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 229-248.
Finansowanie: Akademia WSB
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych.
Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe: Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych; Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego; Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi; Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych i zależności między nimi; Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359344 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again