Sorting
Source
Katalog centralny
(27)
Form of Work
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(17)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(19)
Czytelnia BG
(18)
Dział Informacji
(4)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Benedikt Antoni
(2)
Gierczak Aleksandra
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Burton Celia
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Colwill Nina L
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Domański Piotr
(1)
Fiske John
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Hall Judith A
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hudak Marta
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Knapp Mark L. (1938- )
(1)
Madryas-Szyba Weronika
(1)
Michael Norma
(1)
Mielnik Izabela
(1)
O'Sullivan Tim (1952- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olszewska Agnieszka (psychomanipulacja)
(1)
Oparska Natasza
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sorlin Pierre (1933- )
(1)
Sparks Colin (1947- )
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Thompson John B. (1950- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Vinnicombe Susan
(1)
Warner Tony
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Zielińska Urszula (psychomanipulacja)
(1)
Ściślak Jarosław (1984- )
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(26)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Dziennikarze
(2)
Subject
Komunikacja społeczna
(12)
Środki masowego przekazu
(7)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Public relations
(3)
Język
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie
(2)
Asertywność
(1)
Czas wolny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Globalizacja
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Mobbing
(1)
Negocjacje
(1)
Perswazja
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia
(1)
Retoryka
(1)
Sekty
(1)
Socjologia
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Szczęście
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
Tyt. oryg.: "The psychology of happiness" 1987.
Bibliogr. s. 203-218. Indeks.
Publikacja prezentująca skondensowaną wiedzę na temat szczęścia. Książka ta to doskonały podręcznik akademicki przeznaczony dla psychologów, pedagogów, socjologów, lekarzy, menedżerów, ale sięgnąć po nią też mogą osoby zainteresowane szeroko rozumianym samodoskonaleniem, poszukujące satysfakcji i zadowolenia z życia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 295346 (1 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 159.9-238 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Subject
Genre/Form
Tytuł serii
Bibliogr. s. 112-113.
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: `Nie daj się! Bądź asertywny!`. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce `Asertywność jako proces skutecznej komunikacji` zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych - słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych. Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie - naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 313918 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 166-167. Indeks.
Książka wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor zauważa, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem, w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 332860 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 131.
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów. Druga część książki poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Br-41 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Na okł. podtyt. : jak to robić w twojej organizacji.
Bibliogr. s. 157.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 277024, 269548 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 282389 (1 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-238 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-112 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wydanie 2 (dodruk). - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2004. - 168 stron : rysunki, tabele, wykresy ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 157-161. Indeksy.
Komunikowanie jest jednym z najstarszych procesów społecznych. Komunikowanie społeczne to najstarszy system komunikowania, w którym mieszczą się wszystkie procesy związane z porozumiewaniem się jednostek ludzkich. Zainteresowanie teorią komunikowania rośnie - stąd potrzeba wydania książki, która przedstawiałaby czytelnikowi naukę o komunikowaniu, o jej podstawowych problemach i obszarach badawczych w ogólnym zarysie. "Podstawy komunikowania społecznego" przeznaczone SA nie tylko dla studentów nauk politycznych, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, pedagogiki, organizacji i zarządzania oraz pokrewnych nauk, ale także dla każdego, kto interesuje się komunikowaniem jako procesem czy systemami komunikowania we współczesnych społeczeństwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 352183 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 285482, 285481, 285480, 285479 (4 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-343 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 235-243.
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego, dziennikarzy i osób które interesują się zagadnieniami komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B 316-14 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 287542 (1 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-288 (1 egz.)
Book
In basket
Mix negocjacyjny / Wiesław Gomulski. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2007. - 139 s. : il. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Form of Work
Subject
Tytuł serii
Bibliogr. s. 139.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 291445 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 277295, 324239 (2 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-175 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 295338 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 267562, 271248 (2 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Na okł.: "Manipulacja, wywieranie wpływu, etyka, prawdomówność, uczciwość, dylematy.".
Na s. red. bł. ISBN.
Bibliogr. s. 173-176.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 659-48 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 275768 (1 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-174 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie międzynarodowe / Beata Ociepka. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 231, [1] s. : tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 223-229.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 279737, 279738, 279739 (3 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-260 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B 316-28 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 159.9-239 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Tyt. oryg.: Mass media, 1994. Na okł. podtyt.: kluczowe pojęcia.
Bibliogr.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 289300, 289298, 289299 (3 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-80 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again