Sorting
Source
Katalog centralny
(15)
Form of Work
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(10)
unknown
(3)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(15)
Author
Włodarz Marek
(5)
Sleep Drew
(4)
Chaniewska Maria
(2)
Wanot Bartosz (tłumacz)
(2)
Banaszek Marta K
(1)
DeLuca Matthew J
(1)
DeLuca Nanette F
(1)
Hamilton Ross
(1)
Hanson Daniel
(1)
Higgins Tim
(1)
Hopek Maciej
(1)
Jones Darran
(1)
Kapustka Krzysztof
(1)
Kelly Jennifer
(1)
Komar Brian
(1)
Krebs Jochen
(1)
Locke Ian
(1)
Lukassen Chris
(1)
McFerran Damien
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Ribbits Sam
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Skawran Katarzyna
(1)
Smith Ben (1975- )
(1)
Terzian Rachel
(1)
Thorpe Nick
(1)
Wells Jon
(1)
West Dave
(1)
Zak Zuza (1979- )
(1)
Year
2020 - 2025
(11)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Coachowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Gry komputerowe
(4)
Zarządzanie produktem
(2)
Ciasta
(1)
Coaching
(1)
Cukiernictwo
(1)
Dekoracja potraw
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
Gry i zabawki
(1)
Innowacje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konsole do gier
(1)
Kuchnia estońska
(1)
Kuchnia litewska
(1)
Kuchnia łotewska
(1)
Kultura popularna
(1)
Kultura stołu
(1)
Mario (postać fikcyjna)
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Musk, Elon (1971- )
(1)
Nintendo
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
Osobliwości
(1)
PlayStation (konsola do gier)
(1)
Pokémon (postać fikcyjna)
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Potrawy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przywództwo
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Samochody elektryczne
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Tesla Inc
(1)
Torty
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Subject: time
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
2001-
(4)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Poradnik
(5)
Przewodnik tematyczny
(3)
Opracowanie
(2)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kulinaria
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
15 results Filter
Book
In basket
Krymitalia. Tam, gdzie cisza włoskich ulic kryje najmroczniejsze sekrety. Włochy kojarzą się z zapachem kawy, dźwiękiem dzwonów, praniem suszącym się na sznurach i słońcem, które błyszczy na kamieniach wąskich uliczek. Ale pod tą pocztówkową scenerią kryją się historie mrożące krew w żyłach. Ta książka to zbiór dwudziestu opowiadań. Mrocznych, pełnych napięcia i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Każde z nich przedstawia inną odsłonę ludzkiej natury: zazdrość, obsesję, żądzę władzy, strach i zdradę. Bohaterowie są zwyczajni, tacy jak my, a jednak los wciąga ich w wir zdarzeń, z którego nie potrafią się wydostać. Autorka podcastu Krymitalia, słuchanego przez tysiące osób, przenosi swoje charakterystyczne opowieści na karty książki. Te historie wciągają jak najlepszy thriller, a jednocześnie tchną włoskością i mają w sobie puls prawdziwego życia. Dwadzieścia opowiadań, które przeniosą Cię do miejsc, gdzie piękno i groza splatają się w jedną, niepokojącą całość. Marta K. Banaszek – italianistka, autorka podcastu Krymitalia, w którym od lat opowiada o ciemniejszej stronie włoskiej codzienności. Pasjonuje się włoskim malarstwem renesansowym, delektuje włoską kuchnią i chętnie spędza czas w górach, gdzie znajduje spokój i inspirację do tworzenia nowych historii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 409039 (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. hasło: Rusz się i znajdź pracę!
Na okł.: Jak poradzić sobie z: niestosownymi lub osobistymi pytaniami, pułapkami i zagadkami, lukami w swoim CV i nadal otrzymać pracę!
Indeks.
Odpowiedzi, które sprawią, że zostaniesz przyjęty - wprost od najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji interpersonalnej! Dzisiejszy rynek pracy to tysiące wykwalifikowanych kandydatów walczących o nieliczne dostępne stanowiska. Pokonaj swoich konkurentów i dowiedz się, jak z powodzeniem przejść przez sito, korzystając z "Najlepszych odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej" - podstawową broń w procesie poszukiwania pracy. Dowiedz się, jak znaleźć właściwe odpowiedzi na trudne, prowokujące lub zaskakujące pytania, których potencjalni pracodawcy mogą użyć do odsiewania kandydatów. Matthew i Nanette DeLuca, eksperci od rozwoju zawodowego, pokazują, jak przejść przez każde możliwe pytanie, z którym można się spotkać, wraz z sekretnymi motywacjami stojącymi za nimi - łącznie z takimi, których wolałbyś nie usłyszeć, ale będziesz musiał na nie odpowiedzieć. Dowiedz się, jak: Zgrabnie wyjaśnić okoliczności utraty pracy ; Taktownie przedyskutować wymagania płacowe ; Przejąć kontrolę nad rozmową kwalifikacyjną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 320807 (1 egz.)
Book
In basket
Form of Work
W niniejszym podręczniku pokazano, dlaczego C++ jest nadal jednym z dominujących języków, którego jakość pozwala na wytwarzanie aplikacji i systemów finansowych. Wielu programistów uważa język C++ za zbyt trudny do nauczenia. Autor, Daniel Hanson, zaprzecza tym opiniom, pokazując nowoczesne cechy standardu C++ dodawane od 2011 roku. Programiści finansowi dowiedzą się, jak wykorzystać abstrakcje C++ umożliwiające bezpieczną implementację modeli finansowych. Poznasz również popularne biblioteki open source, które zapewniają dodatkowe środki do atakowania problemów matematycznych. Programiści C++ nieznający aplikacji finansowych również skorzystają z tego poręcznego przewodnika. • Nauka podstaw języka C++ z nowoczesnej perspektywy: składnia, dziedziczenie, polimorfizm, kompozycja, kontenery STL i algorytmy • Zanurzenie w nowszych cechach i abstrakcjach, w tym programowaniu funkcjonalnym przy użyciu wyrażeń lambda, współbieżności opartej na zadaniach, a także inteligentnych wskaźnikach • Implementacja podstawowych procedur numerycznych w nowoczesnym C++ • Zrozumienie najlepszych praktyk w zakresie pisania czystego i wydajnego kodu Daniel Hanson przez ponad dwie dekady zajmował się modelowaniem finansowym i wytwarzaniem oprogramowania, głównie przy implementacji modeli wyceny opcji i ryzyka portfelowego w języku C++. Następnie został wykładowcą kierunku Computational Finance and Risk Management na Uniwersytecie Waszyngtońskim, gdzie prowadził zajęcia z programowania ilościowego w językach C++ i R, a także szkolenia z modelowania finansowego i strategii handlowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 410771 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Skandaliczna, zakulisowa historia starań Elona Muska i Tesli o zbudowanie najlepszego samochodu na świecie Elon Musk jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych tytanów Doliny Krzemowej. Dla jednych jest geniuszem i wizjonerem, dla innych zaś bystrym handlarzem. Przez jego tweety zyskano i stracono miliardy dolarów. Jego prywatne wyczyny stanowią pożywkę dla brukowców. Ale pomimo całego jego szalonego gadania o przesyłaniu myśli i podróżach kosmicznych, jego najbardziej śmiałą wizją jest ta najbardziej przyziemna: samochód elektryczny. Gdy Tesla została założona w 2000 roku, samochody elektryczne były nowością, która na przestrzeni minionego stulecia stale powracała, aby po chwili ponownie trafić na śmietnik. Ale tam, gdzie większość obserwatorów widziała tylko porażkę, niewielka grupa inżynierów i przedsiębiorców z Doliny Krzemowej dostrzegła potencjał. Paliwożerny samochód potrzebował innowacji. Podjęli więc walkę z największymi, najbardziej zaciekłymi rywalami biznesowymi na świecie, chcąc stworzyć samochód, który byłby szybszy, bardziej seksowny, lepszy w prowadzeniu i bardziej ekologiczny niż konkurencja. Ale jak mówi powiedzenie, aby dorobić się małej fortuny na samochodach, należy zacząć od dużej fortuny. Tesla przeżyła piętnaście naprawdę koszmarnych lat nękana przez rywali, naciskana przez inwestorów, miażdżona przez informatorów i wspierana przez swoich zwolenników. Sam Musk często okazywał się być największym wrogiem Tesli – firma, którą początkowo sfinansował w większości z własnych pieniędzy, przez jego wybryki nie raz stawała na skraju bankructwa. Czy był słabeuszem, antybohaterem, oszustem, a może kombinacją tych trzech? Tim Higgins, reporter technologiczny i motoryzacyjny gazety Wall Street Journal, zajął miejsce w pierwszym rzędzie tego dramatu: piętrzące się problemy, załamania i najbardziej nieprawdopodobny wynik ze wszystkich – sukces. Mocna gra to opowieść o władzy, lekkomyślności, walce i triumfie. To porywające spojrzenie na to, jak zespół ekscentryków i innowatorów był w stanie pokonać przeciwności losu i odmienić przyszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 375994 (1 egz.)
Book
In basket
Artystyczne dekoracje tortów to książka jedyna w swoim rodzaju, w której najwybitniejsze dekoratorki ciast dzielą się swoją wiedzą praktyczną i przepisami, krok po kroku opisują techniki cukiernicze i udzielają przydatnych wskazówek. Ten od dawna wyczekiwany poradnik, pióra dwunastu najlepszych na świecie kreatorek tortów, zawiera zestaw wypróbowanych przepisów na ciasta i elementarz technik dekoracji ciast dla amatorów wypieków o różnym stopniu zaawansowania. Prezentuje 25 współczesnych wielowarstwowych tortów z przystępnymi instrukcjami, zilustrowanymi krok po kroku zdjęciami.
W pierwszych, przeglądowych rozdziałach jest wszystko, co trzeba wiedzieć o podstawowych narzędziach, przekładaniu warstw ciasta czy sekretach profesjonalnego pokrywania tortu masą cukrową i jej wygładzania. Zostały tam opisane także podstawowe techniki – od robienia kwiatów cukrowych po modelowanie specjalnych dekoracji ciast na zamówienie. Autorki podzieliły się również przepisami na swoje najpopularniejsze ciasta, które przypadły do gustu licznym klientom i ich gościom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 361940 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 410755 (1 egz.)
Book
In basket
Fantastyczna księga pełna niesamowitych faktów na temat sportu, medycyny, kosmosu, duchów, wynalazków, dawnych monarchów, wampirów, dinozaurów i wielu innych, które chcielibyście poznać!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 325817 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce "The Professional Scrum Series" dotyczy wydania oryginalnego.
Indeks.
Adresatami niniejszej książki są właściciele produktu, menedżerowie produktu, liderzy produktu, trenerzy lub konsultanci Agile, trenerzy Scrum lub Scrum masterów.
Doszlifuj zwinne działania właściciela produktu, aby osiągać sukcesy rynkowe!
Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach zachowania, postawach i praktykach opracowywania produktów najwyższej klasy, odzwierciedlającym praktyczne doświadczenia światowej sławy ekspertów.
Chris Lukassen i Robbin Schuurman przedstawiają skuteczne narzędzia, idee i umiejętności potrzebne dla dostarczania najlepszych produktów i usług, a także unikania pułapek utrudniających dostrzeżenie, czego naprawdę chcą i potrzebują klienci. Ucz się na kompletnym studium przypadku bazującym na Scrum, czerpiąc z koncepcji stworzonych przez autorów na potrzeby przełomowego kursu szkoleniowego Scrum.org Professional Scrum Product Owner-Advanced (PSPO-A). To innowacyjne podejście pomogło już osiągnąć sukces tysiącom właścicieli produktu - a może też przekształcić Twój sposób tworzenia produktów.
Zastąp negatywne zachowania właściciela produktu podejściem, które prowadzi do doskonałości; Reprezentuj klientów w bardziej empatyczny i efektywny sposób; W spójniejszy sposób łącz ze sobą klientów, wartości i funkcjonalności; Opowiadaj lepsze historie, wyznaczaj jaśniejsze cele i twórz cenniejsze plany działania; Używaj innowacyjnych modeli biznesowych, przeprowadzaj lepsze eksperymenty i skuteczniej skaluj produkty; Podejmuj więcej dobrych decyzji, angażuj właściwych ludzi i polegaj na lepszych danych; Stań się świetnym, elastycznym współpracownikiem w zakresie zarządzania, budżetu, zawierania umów i nie tylko; Wywieraj wpływ na klientów, użytkowników, interesariuszy i członków zespołu, aby zwiększyć ogólną efektywność; Zoptymalizuj każdą rolę organizacyjną powiązaną z własnością produktu.
Właściciele produktu, menedżerowie i liderzy zespołów uznają ten przewodnik za niezastąpiony, podobnie jak trenerzy Agile/Scrum, konsultanci i kierownicy pragnący generować większą wartość z zarządzania produktem w całej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 392602 (1 egz.)
Book
In basket
Retro lat 90 : witamy / [redakcja Drew Sleep ; przekład Bartosz „Pan Nindyk" Wanot]. - Wydanie polskie. - Warszawa : APN Promise, © 2025. - 129, [5] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 31 cm.
Na okładce: Retro Gamer Prezentuje. Cofnij się do najbardziej ekscytującej dekady w historii gier! Kulisy 16-bitowej wojny. Mega sprzęt. Rewolucja 3D. Nadzwyczajne gry. Kultowi bohaterowie.
Tytuł grzebietowy: Retro wspomnienia lat 90.
Czy jesteś gotowy wskoczyć do wehikułu czasu Retro Gamera i cofnac się do czasów, w których piksele i wielokąty zawładnęły światem? W tym specjalnym wydaniu od twórców największego na świecie magazynu o grach retro przyjrzymy się czasom, w których gry wideo wkroczyły w trzeci wymiar, kiedy Playstation uczyniło to medium „cool" i kiedy epickie arcydzieła filmowe pokazały potencjał opowiadania historii w grach wideo. Przyjrzymy się grom, które zdefiniowały dekadę - od piekielnych hitów takich jak Doom, po epicko dopracowane tytuły jak Metal Gear Solid. Na nowo rozpalimy rywalizację między Sega a Nintendo. Przyjrzymy się również najważniejszym zjawiskom w świecie gier, które sprawiły, ze lata 90. były tak niezwykłe. Brzmi odlotowo? Świetnie. Przygotuj się i dołącz do naszej podróży w czasie, której szybko nie zapomnisz!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 409031 (1 egz.)
Book
In basket
Retro wspomnienia lat 80 : witamy / [redakcja Drew Sleep ; przekład Maciej Hopek]. - Wydanie polskie. - Warszawa : APN Promise, © 2025. - 129, [5] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 31 cm.
Na okładce: Retro Gamer Prezentuje. Wybierz się w podróż w czasie do ukochanej dekady gamingu. Hardkorowy sprzęt, nadzwyczajne gry, świetne zręcznościówki, retro wznowienia.
Przygotuj się na nostalgiczną podróż do świata gier wideo lat osiemdziesiątych. W tej wyjątkowej, zakrzywiającej czas książce cofniesz się do epoki, w której piksele rządziły ekranami, salony gier tętniły życiem, a tacy bohaterowie jak Mario stawali się ikonami popkultury. Przyjrzymy się grom, które zdefiniowały tę dekadę - od pożeraczy monet w stylu Pac-Mana, przez legendy komputerów domowych jak górnik Willy, aż po konsolowe hity pokroju The Legend Of Zelda. To jednak nie wszystko - zgłębimy także maszyny, na których te gry powstawały, takie jak NES, Master System, Commodore 64 i wiele innych. Oczywiście nie zabraknie również analizy elementów, które sprawiły, że lata osiemdziesiąte były tak wyjątkowe dla graczy na całym świecie. Zatem wskakuj i przygotuj się, by przeżyć na nowo najbardziej odjazdową, epicką i totalnie kultową dekadę w historii gier! SZALONE MOMENTY. Cofnij zegar i przeżyj na nowo wszystko to, co sprawiło, że granie w latach 80 było tak wyjątkowe - od salonów arcade, przez komputery domowe, aż po kultowe magazyny i nie tylko. ODJECHANE GRY. Odkryj bogactwo niesamowitych tytułów, które zdefiniowały tę genialną dekadę w historii gier - od Donkey Konga po Final Fight. BOHATEROWIE Z PRZYTUPEM. Poznaj ikony, takie jak Mario, Link i Pac-Man - narodzonych w kreatywnym tyglu, który napędzał całe lata osiemdziesiąte. ODLOTOWY SPRZĘT. Zajrzyj pod maskę maszyn, które dumnie stały w twoim domu i napędzały gry, w których się zakochałeś.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 406940 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 322069+CD (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: Kompletny przewodnik po najbardziej ikonicznej postaci z gier. Wywiady, omówienie wszystkich klasyków, obszerne artykuły
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 385347 (1 egz.)
Book
In basket
W krajach bałtyckich spotykają się dwa światy – Bałtyk łączy Europę Wschodnią ze Skandynawią, co pociąga za sobą wpływy kulinarne i wymianę kulturową.
„Bursztyn i żyto” przybliża nam interesują część Europy, oprowadza nas po jej stolicach, opowiada jej dzieje i odkrywa dynamiczny, nowy styl gotowania. Tamtejsza kuchnia, przedstawiona na tle bogatej historii i kultury krajów bałtyckich, jest bramą do lepszego zrozumienia tego regionu i mentalności jego mieszkańców. Przepisy – osadzone w bałtyckiej tradycji, a jednocześnie inspirowane współczesnymi trendami – są nowoczesne, niepowtarzalne i łatwe do odtworzenia w domu. Otwierają przed nami nowe kulinarne horyzonty. Między przepisy i opowieści o podróżach zostały wplecione urywki poezji, literatury, pieśni i przysłów, co sprawia, że ta książka to zarówno kulturowy punkt odniesienia dla podróżników, jak i wizytówka tętniącej życiem kuchni krajów bałtyckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 372327 (1 egz.)
Book
In basket
Historia Pokémonów / [redaktor Drew Sleep ; przekład Marek Włodarz]. - Wydanie polskie. - Warszawa : APN Promise SA, copyright 2023. - 129, [1] strona : ilustracje ; 31 cm.
Na okładce: Retro GAMER przedstawia w 100 % nieoficjalna. Kompletna historia najbardziej udanej franczyzy na świecie. Omówienie każdej generacji ; Ikoniczne anime ; Niezapomniane gry.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
Witajcie! Zapraszamy do świata Pokémonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata. Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, czy anime, Pokémon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Poké Ball. W tym specjalnym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokémonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego wniosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokédex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokémonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 388828 (1 egz.)
Book
In basket
Wielka księga Nintendo / [redakcja Marek Włodarz ; przekład Bartosz Wanot]. - Wydanie polskie. - Warszawa : Centrum Edukacyjne Promise. Grupa APN Promise, © 2024. - 129, [5] stron : fotografie, ilustracje, portrety ; 31 cm.
Tytuł oryginału: The big book of Nintendo. Na okładce podtytuł: przewodnik po tym, co najlepsze w Nintendo.
Nintendo, będące domem dla najbardziej kultowych gier, przełomowych konsol i rozpoznawalnych postaci w historii gier wideo, jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej lubianych firm rozrywkowych na świecie. W tej książce celebrujemy to, co najlepsze w Nintendo i odkrywamy kluczowe momenty na drodze firmy - od producenta papierowych kart do potęgi w świecie gier wideo. Szczegółowo przyglądamy się niektórym z najwspanialszych gier wideo, jakie kiedykolwiek widziano, m. in. The Legend Of Zelda: A Link To The Past czy Super Mario 64, a także przedstawiamy 25 najlepszych gier na NES-a, Game Boy Advance'a i GameCube'a. Zaglądamy także do wnętrza konsol, które ukształtowały historię Nintendo, jak i cały świat gier, z fascynującymi funkcjami Nintendo 64, Super Nintendo, Game Boy'a i wielu innych. Dobrej zabawy!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 401664 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again