Sorting
Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Gry i zabawki
(2)
Branch
Strefa gier
(2)
Author
Beville J. J
(1)
Ciesiółka Jakub
(1)
Colletti Andrea
(1)
Fonseca Diego
(1)
Lasota Ewelina (tłumacz)
(1)
Montanaro Marco
(1)
Murgia Simone
(1)
Pirrotta Giovanni
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Subject
Budynki i budowle
(1)
Czarodzieje
(1)
Fantasy
(1)
Grzybnia
(1)
Grzyby
(1)
Magia
(1)
Zarodniki
(1)
Środowisko przyrodnicze
(1)
Subject: time
1501-1600
(1)
Subject: place
Malta (wyspa)
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Domain
Hobby i czas wolny
(2)
Biologia
(1)
2 results Filter
Board game
In basket
Czas gry: 40-90 minut
Zawiera: 69 Kart Grzyba, 50 Trójkątnych Kafelków, 4 Grzyby Matki, 20 Żetonów Grzyba, 120 Kostek Zarodnika, 20 Plansz Graczy, 20 Liczników Zarodnikowania, 20 Żetonów Owada, 1 Kość Wiatru, 1 Żeton Końca Gry, 4 Pomoce Gracza, 10 Kart Automy, 2 Karty Referencji Automy, instrukcja.
Dla 1-4 graczy w wieku 10+. Gra taktyczna.
Dostarcz magiczne krople rosy ze swojego lasu do Świątyni Życia, by uzyskać pomoc Bogini Lasu. Każdy gracz w Mycelia rozpoczyna rozgrywkę z tym samym zestawem kart, ulepszając swoją talię w trakcie gry, starając się jako pierwszy oczyścić swoje pole gry z kropelek rosy. Chcesz rozpocząć przygodę? Będziesz potrzebować wsparcia tajemniczych i śmiałych mieszkańców lasu, którzy ulepszą Twoją talię i pomogą Ci opanować coraz lepsze umiejętności oraz przenieść święte kropelki rosy z twojego lasu do Sanktuarium Życia, aby zyskać poparcie bogini lasu. Pierwszy gracz, który oczyści swoją planszę z kropel rosy, zdobędzie błogosławieństwo Bogini Lasu i wygra grę. Gra zawiera tryb dla jednego gracza oraz karty rozszerzeń, które są nieco bardziej wymagające, ale za to oferują dodatkowe urozmaicenie gry. Plansze graczy mają dwie wersje i z pewnością zapewnią różnorodność rozgrywki oraz dostarczą nowych wyzwań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 182 (1 egz.)
Board game
In basket
Czas rozgrywki 45 min.
Na podstawie Black Rose Wars.
Zawiera: plansza do gry, 7 pomieszczeń, 36 kart czarów Szkoły Magii Void, 6 kart czarów osobistych, 2 karty zapomnianych czarów, karta pomocy Szkoły Magii, 10 kart znaków pradawnych,3 karty ewokacji, 75 kostek obrażeń/niestabilności, 7 żetonów aktywacji pomieszczeń, 2 karty pomocy, karta wydarzeń, 2 karty zadań, 4 żetony akcji fizycznych, żeton korony, 8 żetonów stabilności, 3 żetony mocy, 7 żetonów posągu, instrukcja.
Dla 2 graczy w wieku 14+.
Malta – 1523 AD. Templariusze właśnie wycofali się z Rodos, swojej twierdzy na Morzu Śródziemnym, by szukać pomocy na europejskich dworach. Tymczasem na środku morza leży sennie Malta, zamieszkana przez kilka osób, które żyją głównie z rybołówstwa. To jednak w samym sercu Malty kryje się tajemnica, której niektórzy mieszkańcy wyspy gorliwie strzegą. Jest to starożytna budowla, która żyje w symbiozie z pływami morskimi, pojawiając się i znikając wraz z cyklem faz księżyca. Z powodu tej osobliwości Czarna Róża pragnie ją zdobyć, ale na razie czuwają nad nią inne siły. Alice przybyła z Mediolanu wraz ze swoim mrocznym pasażerem, wysłana przez Czarną Różę, aby wykraść sekrety budowli. Na miejscu czeka na nią Alhazred, starożytny strażnik, pisarz i odkrywca, który stał się nieśmiertelny dzięki swojemu szaleństwu i swoistemu zespoleniu z tym miejscem. "Black Rose Wars Duel Void" to dwuosobowa gra pojedynkowa osadzona w uniwersum Black Rose Wars. Możecie ją łączyć z innymi odsłonami gier z tego świata, co niesamowicie podnosi regrywalność całej serii…
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Strefa gier
Copies are only available in the library: sygn. G 53 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again