Sorting
Source
Katalog centralny
(245)
Form of Work
Książki
(244)
Poradniki i przewodniki
(184)
Publikacje fachowe
(39)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Programy komputerowe
(1)
Status
available
(200)
only on-site
(32)
unavailable
(13)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(245)
Author
Tracy Brian (1944- )
(10)
Sielicki Leszek
(9)
Sugiero Joanna
(9)
Holiday Ryan
(8)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(7)
Hill Napoleon (1883-1970)
(6)
Rojek Katarzyna
(6)
Sałbut Bartosz
(6)
Paluch Jan
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz (kierownik projektu)
(5)
Cieślak Piotr
(4)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(4)
Machnik Marcin
(4)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(4)
Nowak Paweł Piotr
(4)
Proctor Bob
(4)
Romanek Arkadiusz
(4)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Wrycza-Bekier Joanna
(3)
Alszer Magdalena
(2)
Berendt Joanna
(2)
Berman Karen (1962- )
(2)
Brunson Russell
(2)
Buksak Lidia
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Case John (1944- )
(2)
Celusta Joanna
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chmielecki Michał
(2)
Gallagher Sandra
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Hanselman Stephen
(2)
Hardy Benjamin
(2)
Hollins Peter
(2)
Housel Morgan
(2)
Jeznach Andrzej (1954- )
(2)
Kim Gene
(2)
Knight Joe (1963- )
(2)
Kochan Krzysztof
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kowalewski Paweł
(2)
Kozak Agnieszka (psycholożka)
(2)
Kucharczyk-Barycza Anna
(2)
Kudła Szymon
(2)
Kutnyj Przemysław
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Makolus-Krasa Paulina
(2)
Meryk Radosław
(2)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Najman Marta
(2)
Panas Monika
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Polko Paulina (1978- )
(2)
Polko Roman (1962- )
(2)
Płoski Zdzisław (1951- )
(2)
Robertson Donald (1972- )
(2)
Sinek Simon
(2)
Skała Marek
(2)
Sullivan Dan (1944- )
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Walendowicz Michał
(2)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(2)
Wierzbicka Diana (tłumaczka)
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wójtowicz Joanna
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
50 Cent
(1)
Adamski Marek
(1)
Adamson Brent
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Allen James (1864-1912)
(1)
Allspaw John
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bajczyk Dorota
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Bekas Robert
(1)
Belker Loren B
(1)
Berendt Bartosz
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bialik-Kowalczyk Marta
(1)
Białas Wojciech
(1)
Bieńkowska Ada
(1)
Year
2020 - 2025
(225)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(239)
1901-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
Country
Poland
(245)
Language
Polish
(245)
Audience Group
Menedżerowie
(30)
Przedsiębiorcy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(6)
Copywriterzy
(5)
Pracownicy
(5)
Menedżerowie i menedżerki
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Handlowcy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
14-17 lat
(1)
Aktorzy
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Freelancer
(1)
Informatycy
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Młodzież
(1)
Oficerowie
(1)
Podatnicy
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Specjaliści informacji naukowej technicznej i ekonomicznej
(1)
Specjaliści zastosowań informatyki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Trenerzy personalni
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Subject
Sukces
(54)
Samorealizacja
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Marketing cyfrowy
(14)
Relacje międzyludzkie
(14)
Szczęście
(14)
Bogactwo
(13)
Komunikacja marketingowa
(13)
Przywództwo
(13)
Finanse osobiste
(12)
Techniki samopomocy
(12)
Kompetencje menedżerskie
(11)
Komunikacja interpersonalna
(11)
Kompetencje przywódcze
(10)
Cele życiowe
(9)
Zarządzanie sobą
(9)
Coaching
(8)
Inwestycje
(8)
Kariera
(8)
Kreatywność
(8)
Motywacja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Innowacje
(7)
Media społecznościowe
(7)
Praca zespołowa
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Stoicyzm
(7)
Uczucia
(7)
Dobrostan psychiczny
(6)
Internet
(6)
Marka osobista
(6)
Myślenie
(6)
Produktywność pracy
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Rozwój zawodowy
(6)
Samokontrola
(6)
Samopoznanie
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie czasem
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Copywriting
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Instagram
(5)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Marketing
(5)
Menedżerowie i menedżerki
(5)
Mentoring
(5)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(5)
Rozwiązywanie konfliktów
(5)
Sens życia
(5)
Styl życia
(5)
Autoprezentacja
(4)
Emisja głosu
(4)
Image
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikacja werbalna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Motywacja pracy
(4)
Następstwo prawne
(4)
Nawyki
(4)
Organizacja pracy
(4)
Osobowość
(4)
Perswazja
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przezwyciężanie lęku
(4)
Psychologia pozytywna
(4)
Relacje biznesowe
(4)
Rozwój osobowości
(4)
Samowychowanie
(4)
Sprzedaż
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Zarządzanie portfelem
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Branding (marketing)
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Content marketing
(3)
Decyzje finansowe
(3)
Dobre praktyki
(3)
Facebook (portal społecznościowy)
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Inwestycje giełdowe
(3)
Jakość życia
(3)
Konflikt
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marzenia
(3)
Mindfulness
(3)
Minimalizm życiowy
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Notatki
(3)
Odpowiedzialność
(3)
Odwaga
(3)
Organizacje
(3)
Pewność siebie
(3)
Pieniądz
(3)
Subject: time
2001-
(26)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
400-301 p.n.e.
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Subject: place
Polska
(13)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Chiny
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Finlandia
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Szwecja
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Poradnik
(205)
Opracowanie
(17)
Podręcznik
(7)
Antologia
(5)
Reportaż
(5)
Artykuł naukowy
(2)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Powieść
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Cytaty
(1)
Felieton
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Traktat
(1)
Wykład
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(85)
Rozwój osobisty
(84)
Praca, kariera, pieniądze
(59)
Psychologia
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Media i komunikacja społeczna
(24)
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Edukacja i pedagogika
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Historia
(3)
Styl życia, moda i uroda
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Religia i duchowość
(1)
Transport i logistyka
(1)
245 results Filter
Book
In basket
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 376830 (1 egz.)
Book
In basket
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków / Dorota Bajczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 335 stron ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 333-335.
Książka dostępna także jako e-book.
Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu? Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT. Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować. Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 407667 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 199-200.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 397213 (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce liczba atomowa i masa atomowa litu: 3; 6.941.
Na grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: C. Hurst Ltd.
Lit: co i kiedy przyniesie nam globalna rewolucja energetyczna? Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii.
Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE - i to może być przełom w rewolucji energetycznej.
Oto pasjonująca opowieść o technologii, dzięki której świat zupełnie się zmieni. Książka skupia się na znaczeniu litu i jego właściwościach istotnych dla środowiska, gospodarki i geopolityki. Przedstawia też historie upartych wizjonerów i przedsiębiorstw, które z rodzinnych biznesów przekształciły się w potężne korporacje, a także dzieje sekretnych sojuszy, podejrzanych układów i rozwijającej się brutalnej rywalizacji.
Dogłębnie opisano tu rynek tego metalu i jego głównych graczy: Chin, USA, Australii i Argentyny. Pokazano zagrożenia związane z wydobyciem i przetwarzaniem litu, takie jak szkody środowiskowe, konflikty społeczne czy korupcja.
Nie zabrakło prawdopodobnych scenariuszy rozwoju technologii baterii i alternatyw dla litu, takich jak magnez i wodór. Ta świetnie napisana, inspirująca książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką transformacji energetycznej świata.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 398628 (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - [Wydanie 3]. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Author
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz Autor Cichoń Mariusz Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin (marketing) Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz (księgowy) Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Jankowski Marek (ekonomia) Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Tomczyk Tomek Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Stępa Maciej Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz (marketing) Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof (informatyk) Autor Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie) Autor Motyl Piotr (marketing) Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena (marketing) Autor Pieleszek Marcin Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin (ekonomia) Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara (informatyczka) Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał Autor Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Piotr Autor Tkaczyk Paweł (marketing) Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Genre/Form
Instytucja
Indeks.
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To "Biblia e-biznesu 3.0" - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć); jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe; które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty; jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną; które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać; jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci; w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma; które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu 3.0" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez "Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 374923 (1 egz.)
Book
In basket
Konflikt, szacunek, zgoda : porozumienie bez przemocy : w praktyce biznesowej / Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 141, [1] strona : fotografie, ilustracje, portety ; 21 cm.
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych. Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy. Zapraszamy do wzięcia udziału w niezwykłej podróży: do siebie samego i do zwierciadła, w którym będzie można przyjrzeć się sobie w różnych aspektach konfliktu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 380623 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 410567 (1 egz.)
Book
In basket
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Zarabiaj na giełdzie. Powoli, ale konsekwentnie Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ? w efekcie ? przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna.
Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money, między innymi: Poznasz koncepcję stref popytu i podaży Dowiesz się, jak na jej podstawie tworzy się system handlowy Zrozumiesz, na czym polega mechanika tworzenia trendu i szukania płynności Nauczysz się wykorzystywać kluczowe miejsca trendu do definiowania przewag rynkowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 387062 (1 egz.)
Book
In basket
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i biernym czekaniu.
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami. Przekonasz się, jak wielką moc może mieć Twoja opowieść - opowieść eksperta!
W książce: kim jest ekspert i jak się nim stać w pięciu etapach; sześć sekretów tworzenia własnej grupy odbiorców produktów lub usług; cztery sekrety przywiązywania ludzi do oferty; pięć sekretów powiększania liczby klientów; cztery sekrety stawania się autorytetem dla swoich idealnych klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 390380 (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Hay House Business.
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ? a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
W książce: koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w nowoczesnym marketingu; siedem tajników tworzenia grupy swoich idealnych klientów; osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych; pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży; tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, Instagram.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 390397 (1 egz.)
Book
In basket
Ty też jesteś mówcą! : wystąpienia publiczne od A do Z / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 399, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Ty też jesteś mówcą/mówczynią - codziennie zabierasz głos: w pracy, w życiu, w rozmowach z bliskimi. Ale czy czujesz się z tym swobodnie? Czy potrafisz opanować stres? Czy umiesz szybko zebrać myśli, mówić błyskotliwie, inspirować i skutecznie osiągać swoje cele? A może - jak wielu innych - masz wrażenie, że Twoje wypowiedzi są nieciekawe i chaotyczne, a słuchacze z trudem skupiają uwagę? Czas pożegnać obawy i niepewność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz prezentacje w pracy, występujesz na scenie, czy po prostu chcesz lepiej formułować swoje myśli w rozmowach - w tej książce znajdziesz podpowiedzi, jak robić to lepiej. To "instrukcja obsługi wystąpień", praktyczny przewodnik w formie alfabetu, bogactwo sprawdzonych metod, wskazówek i konkretnych narzędzi. Znajdziesz tu: gotowe schematy i struktury wystąpień, które pomogą Ci się świetnie przygotować na przykład do panelu dyskusyjnego, wystąpienia na konferencji lub podziękowania za nagrodę jasne wskazówki i ćwiczenia rozwijające umiejętności między innymi w zakresie storytellingu, autentyczności, mowy ciała, humoru, metafor historie moich klientów i inspiracje w postaci starannie dobranych wystąpień, na przykład w ramach TED To nie teoria, a konkretne narzędzia do natychmiastowego użycia - sprawdzone zarówno przeze mnie, jak i przez tysiące uczestników moich szkoleń. Przeczytaj i dowiedz się, JAK MÓWIĆ INTERESUJĄCO, KLAROWNIE I SKUTECZNIE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 408992 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Empowered : ordinary people, extraordinary products.
Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii! Holly Hester-Reilly, H2R Product Science Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, które pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności. Oto instrukcja, dzięki której liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach!
Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywództwie produktowym Teresa Torres, Product Talk W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 386053 (1 egz.)
Book
In basket
Życie i mądrość Dale'a Carnegiego była inspiracją dla wielu wspaniałych ludzi. Udowodnił on, że można się zmienić, stać się szczęśliwym, świadomym i bogatym człowiekiem, a równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również byli coraz bogatsi i szczęśliwsi. U podstaw takiej mocy leżą relacje międzyludzkie. Przy czym od tego, jak je budujesz i czy są oparte na szczerym zaufaniu, zależy nie tylko jakość Twojego przywództwa, ale również - Twojego życia. Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 390292 (1 egz.)
Book
In basket
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem. O wiele trudniej jest, jeśli sytuacja się komplikuje, a wokół panuje chaos i atmosfera niepewności. Tymczasem podstawowe zadania lidera pozostają takie same: musi się koncentrować na angażowaniu osób i zespołów, na znajdowaniu równowagi między celami, na wyznaczaniu i komunikowaniu kierunków działania w taki sposób, by inspirować i przekonywać innych ludzi, wreszcie ? na wykorzystywaniu całego potencjału dostępnych źródeł. Co więc przesądza o jakości przywództwa? Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 394132 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The shallows : what the Internet is doing to our brains.
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2025. W obrębie wydania nakłady z różnymi ISBN-ami. W obrębie wydania nakłady z różnymi cenami.
Bibliografia na stronach 275-279.
Nominacja do nagrody Pulitzera 2011 Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011 Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet — jako medium — zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne. Maryanne Wolf, autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji. Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę? Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 406324 (1 egz.)
Book
In basket
Narysuj to! Będzie szybciej, sprawniej i skuteczniej. Zanim powiesz "przecież ja nie umiem rysować", przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju "ale ja nie umiem rysować...", są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków. OK, wątpliwości, mamy nadzieję, rozwiane, teraz przejdźmy do definicji: sketchnoting polega na twórczym prezentowaniu myśli na kartce czy ekranie komputera z użyciem ilustracji, symboli, grafik, liczb i tekstów. Bazuje na myśleniu wizualnym - inaczej myśleniu obrazami. Bo każdy z nich, jak wiadomo, wart jest więcej niż tysiąc słów. I dlatego w sketchnotingu, tam gdzie to tylko możliwe, zamiast zdań posługujemy się ryciną, ikoną, symbolem, wykresem i innymi obrazkowymi "wspomagaczami myślenia". Dlaczego? Ponieważ to skuteczne! I przyjemne - zarówno dla przygotowującego prezentację, materiały szkoleniowe, sprawozdanie czy inne informacje, którymi będzie się dzielić z innymi, jak i dla samych odbiorców. Chcesz się tego nauczyć? Kartki, markery, ołówki i kredki w dłoń - zaczynamy!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 391883 (1 egz.)
Book
In basket
W copyright rok: 2025, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2024.
Bibliografia, netografia na stronach 243-[255].
Naukowcy od lat starają się zdefiniować i opisać charakter przywództwa, a debata na temat roli liderów we współczesnych organizacjach trwa od wielu lat. To dobrze, że tak się dzieje, gdyż przywództwo nieustannie się zmienia, a liderzy powinni ewoluować, by sprostać wyzwaniom coraz trudniejszej rzeczywistości. Jeśli jesteś liderem, który chce nie tylko przetrwać, ale także odnosić prawdziwe sukcesy ― to książka dla Ciebie. Oto przewodnik dla każdego, kto pragnie się stać ultraliderem ― nowym typem przywódcy gotowego na wyzwania przyszłości. Kim jest ultralider? Jak przekonuje dr Michał Chmielewski, autor między innymi "Reputacji lidera" i "Anatomii lidera", to ktoś, kto nie tylko przystosowuje się do zmieniających się warunków, ale też sam je kształtuje. Ultraliderzy wyróżniają się ultraelastycznością, ultraświadomością i inteligencją kontekstualną. Są zawsze gotowi na nowe wyzwania i zdolni do szybkiego podejmowania decyzji. A teraz dzięki AI jest to o wiele prostsze, sztuczna inteligencja bowiem automatyzuje rutynowe działania i dostarcza niemal natychmiast potrzebnych danych. W książce znajdziesz nie tylko praktyczne rady (nigdy nie przestawaj się uczyć i zawsze bądź gotowy na zmiany!), ale także przykłady firm, które odniosły sukces dzięki nowoczesnemu podejściu do przywództwa. Z książki dowiesz się: Czym jest rzeczywistość VUCA 2.0. Kim są ultraliderzy i które kompetencje doskonalić, by stać się jednym z nich Jak przewodzić innym w niepewnych czasach i dlaczego warto budować relacje oparte na zaufaniu i współpracy Jak przy wykorzystaniu AI podnieść efektywność w firmie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 402154 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 253-[255].
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 376993 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna także jako e-book.
Jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy w każdy poniedziałek myśleli jak Marek Aureliusz? Oto książka, która będzie Cię wspierać we wzbudzaniu w sobie ducha refleksji i w praktykowaniu stoicyzmu. Składa się z pięćdziesięciu dwóch części, po jednej na każdy poniedziałek w roku. Poszczególne części zostały skonstruowane w taki sposób, by bazowały na wybranej refleksji Marka Aureliusza, twórczo rozwijanej i komentowanej przez autora, wspierającego się poetycką myślą Emily Dickinson. Finałem Twojego stoickiego poniedziałku będzie praktyczne zadanie ― do przemyślenia i wykonania w ciągu nadchodzącego tygodnia. Ta książka nie jest po prostu kolejnym poradnikiem motywacyjnym. To Twój roczny program zmiany myślenia. Poniedziałkowy imperator pomoże Ci konsekwentnie budować stoicki mindset ― tydzień po tygodniu. To pozycja dla Ciebie, niezależnie od tego, czy stawiasz pierwsze kroki w świecie stoicyzmu, czy też masz już pewne doświadczenie w praktykowaniu tej filozofii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 409186 (1 egz.)
Book
In basket
Reskilling i upskilling : jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników / Agnieszka Ciećwierz. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Rynek pracy jest dynamiczny i wciąż się zmienia - a Ty musisz się dostosować Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co ? mamy nadzieję ? zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 410603 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again