Sorting
Source
Katalog centralny
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Status
available
(2)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(4)
Author
Bialas Bartolomeo Rafael
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Pisarski Mariusz (1973- )
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Komunikacja społeczna
(2)
Advertising, Political
(1)
Branding (Marketing)
(1)
Branding (marketing)
(1)
Campaign management
(1)
Clinton, Bill (1946- )
(1)
Clinton, Bill, 1946
(1)
Finanse publiczne
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Intersemiotyczność
(1)
Komparatystyka
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Postęp techniczny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 417-426. Indeks osób.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
Część tekstu w przekładzie z języka angielskiego.
Tytuł części trzeciej – Mediatyzacja wszystkiego, wszędzie, wszystko na raz, na dobre i na złe – to kwintesencja obszernego wykładu, a zarazem sygnał ludzkiej bezradności wobec napierającej siły mediów. W warstwie naukowej zjawisko mediatyzacji zostało omówione wszechstronnie i na przykładach zrozumiałych dla użytkownika mediów i uczestnika sfery publicznej (praca, dom, zarządzanie czasem, edukacja czy opieka zdrowotna). prof. dr hab. Iwona Hofman, przewodnicząca Komitetu Komunikacji Społecznej i Mediów Polskiej Akademii Nauk
Najnowsza monografia prof. Tomasza Goban-Klasa bardzo ciekawie, syntetyzująco i w wysoce erudycyjnym stylu przybliża obszerne i bogate w wydarzenia dzieje środków przekazu w ujęciu historyczno-socjologicznym. Lekturę tej jakże istotnej książki mogę śmiało polecić wszystkim osobom zainteresowanym genezą i dynamicznym rozwojem mediów masowych, w szczególności studentom kierunków dziennikarskich i pokrewnych oraz doktorantom dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski, dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 399807 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 357-378.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Zarządzanie finansami publicznymi w istotny sposób kształtuje stan państwa i jakości życia obywateli. Jest przy tym procesem bardzo złożonym i wyraźnie różni się od zarządzania finansami w podmiotach komercyjnych. Metoda opisu i analizy prezentowanych w książce instrumentów zarządzania finansami publicznymi polega na przyjęciu jako punktu wyjścia formalnych podstaw funkcjonowania opisywanych instrumentów i konfrontacji teoretycznych założeń z opisem faktycznego działania tych instrumentów. Tam, gdzie to możliwe, analiza relacji pomiędzy teoretycznymi założeniami i praktyką została dodatkowo uzupełniona analizą danych statystycznych pokazujących skuteczność stosowania opisywanych instrumentów. Za miarę skuteczności zarządzania finansami publicznymi autorzy uznali przede wszystkim wpływ, jaki funkcjonowanie sektora finansów publicznych wywiera na jakość życia obywateli. Autorzy starali się też wskazywać przypadki pozornie skutecznych mechanizmów zarządzania finansami publicznymi, naruszających jednak wyraźnie zasady zrównoważonego rozwoju. Rozważania o metodach i instrumentach zarządzania finansami publicznymi autorzy powiązali w z polską praktyką. Stąd wiele miejsca zajmują w książce opisy polskiego sektora finansów publicznych - jego podstaw prawnych, instytucji i procedur.
Książka przydatna będzie głównie osobom zainteresowanym - teoretycznie lub praktycznie - metodami zarządzania finansami publicznymi, zasadami kształtowania polityk publicznych i planowaniem finansowym. Można ją także polecić studentom w celu poszerzenia ich wiedzy z zakresu finansów publicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 361429 (1 egz.)
Book
In basket
(Projekty Komparatystyki)
Bibliografia, netografia na stronach 271-287. Indeks.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
"Książka Mariusza Pisarskiego przekonująco udowadnia, że literaturoznawstwo, studia kulturowe i humanistyka w ogólności powinny włączać interaktywne fikcje i – szerzej – literaturę elektroniczną do swoich badań. Figury obecności w cyfrowych mediach to praca dojrzała, napisana językiem naukowym, opartym na precyzyjnej terminologii, ale jednocześnie stylem przejrzystym i jasnym; praca charakteryzująca się nowatorskimi propozycjami, oryginalnością, a także doniosłymi naukowo wnioskami. To niezwykle cenne przedsięwzięcie. I też przekonująco udowodnione. Mariusz Pisarski proponuje w swojej książce systematyzację badawczą i konkretne instrumentarium, sięga do poetyki i retoryki, przymierzając je do literatury elektronicznej (nie darmo tytuł jednego z rozdziałów brzmi: Cyfrowa retoryka i semiopoetyka). Wart docenienia jest też fakt, że badacz z powodzeniem i pełną swobodą przemieszcza się po obszarach retoryki, poetyki, antropologii kultury i antropologii literatury i zarazem najnowszych konstatacji na temat przemian literackich." (prof. Anna Łebkowska)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 395517 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again