Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Książki
(1)
Placówka
Strefa gier
(2)
Autor
Bell Brad
(1)
Birch Chris (1967- )
(1)
Chmielik Tomasz (1957- )
(1)
Cleveland Caleb
(1)
Davis Graeme
(1)
Frye Donathin
(1)
Griepp Julianne
(1)
Heron Bill
(1)
Houlihan John
(1)
Lorenc Artiom
(1)
McNally Patrick
(1)
Starke Spenser
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
2d20 (mechanika gier fabularnych)
(1)
Achtung! Cthulhu (gra fabularna)
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Okultyzm
(1)
Osoby zaginione
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Potwory
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Karolina Północna (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Horror
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz gry fabularnej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Achtung! Cthulhu. Akta Misji ; t. 1)
Numeracja serii głównej: Cz. 4.
Na stronie redakcyjnej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: Modiphius Entertainment.
Za linią wroga - podręcznik zawiera 6 przygód do Achtung! Cthulhu : Na celowniku, Operacja Straż przednia, Operacja Spadający kryształ, Rumuński imperatyw, Jatka w siódmej rundzie, Operacja Eastbourne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 259 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 120-180 minut.
Zawartość pudełka: instrukcja z przewodnikiem moderatora, 72 karty (1 wstępu, 10 podejrzanego, 1 karta X, 5 postaci, 5 motywacji, 8 poszukiwania, 10 miejsca, 31 poszlak, 1 zakończenia).
Dla 3-5 graczy w wieku 16+.
"Zaginięcie Alice" to innowacyjna, interaktywna gra fabularna, umiejscowiona w spokojnym miasteczku Silent Falls w Północnej Kalifornii. Historia skupia się wokół zagadki tajemniczego zniknięcia Alice Briarwood - uczennicy lokalnego liceum. Uczestnicy gry korzystają z komunikacji za pośrednictwem swoich smartfonów, by dzielić się ze sobą informacjami, które mogą pomóc w rozwikłaniu tej zagadki. Grę można rozegrać podczas jednego spotkania trwającego od dwóch do trzech godzin. Wymienione właśnie czas przygody to jedna z najważniejszych cech tej gry - jest ona zaprojektowana do jednorazowego, intensywnego doświadczenia. "Zaginięcie Alice" to gra nieposiadająca formalnej roli mistrza gry, chociaż jeden z uczestników będzie odpowiedzialny za wyjaśnienie zasad i udzielanie pomocy w ich interpretowaniu podczas sesji. W pierwszej fazie, trwającej około 45 minut, gracze kreują swoje unikalne postacie, wyznaczają ich powiązania z Alice i relacje łączące ich ze sobą. Następnie, przez okres około 90 minut, za pomocą wiadomości tekstowych, uczestnicy gry poznają poszlaki, rozmawiają ze sobą i odkrywają bolesną prawdę na temat losów Alice. Zanurz się w tajemniczą atmosferę gry "Zaginięcie Alice" i przeżyj niezapomniane chwile, odkrywając prawdę o tym, co naprawdę wydarzyło się z Alice Briarwood w miasteczku Silent Falls.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 256 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej