Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Placówka
Strefa gier
(3)
Autor
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Quiliams Chris
(1)
Quilliams Chris
(1)
Reuss R. Eric
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Azulejos
(2)
Mozaicyści
(2)
Mozaika
(2)
Kolonializm
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Temat: miejsce
Portugalia
(2)
Sintra (Portugalia)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Układanki
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Azul [Gra] : witraże Sintry / gra Michaela Kieslinga ; ilustracje Chris Quilliams. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko ; 26x26x7 cm + instrukcja.
Czas gry: 30-45 minut.
Zawiera: 9 żetonów warsztatów, 4 plansze pałaców, 32 plansze kwater, 4 pionki witrazystów, 8 znaczników, 100 żetonów tafli szkła, 1 plansza punktacji, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 "szklana wieża", 1 woreczek.
Dla 2-4 graczy w wieku 8+.
Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach! Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien! Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii? W grze "Azul: Witraże Sintry" będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 50 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: wersja polska.
Czas gry: 30-45 min.
Zawiera: 100 żywiczych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, płytka gracza rozpoczynającego, lniany woreczek, instrukcja.
Dla 2-4 graczy w wieku 8+. Gra rodzinna i towarzyska.
Tłumaczenie z języka niemieckiego.
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze "Azul" wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są puntky. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 3, G 4 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spirit Island [Gra] / R. Eric Reuss ; tłumaczenie Agata Alicja Syc. - Edycja polska. - Wrocław : Lacerta, copyright 2020. - 1 pudełko ; 29x29x8 cm.
Czas gry 90-140 min.
Streszczenie: W pudełku: 1 plansza najeźdźców, 4 plansze wyspy, 8 plansz duchów, 4 plansze scenariuszy, 3 plansze przeciwników, 36 kart pomniejszych pocy, 22 karty większych pocy, 32 karty unikalnych mocy, 2 karty zarazy, 15 kart strachu, 15 kart najeźdźców, 8 kart pomocy, 4 karty postępu mocy, 2 separatory poziomu terroru, 3 znaczniki przeciwników, 40 odkrywców 32 osad, 20 miast, 38 znaczników zarazy, 36 wiosek dahan, 52 żetony obecności, 12 znaczników jednorazowych zdolności, 20 znaczników strachu, 32 znaczniki energii, instrukcja: 32 strony.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+.
Od niepamiętnych czasów na odizolowanej wyspie mieszkają potężne duchy. Są one integralną częścią świata natury, jak również czymś ponad nim. Dahanie – rdzenni mieszkańcy wyspy – żyją z duchami w zgodzie, szanują je, lecz podchodzą do ich działań z pewną dozą ostrożności. Niestety na wyspie pojawili się najeźdźcy z dalekich krajów, którzy zaburzają naturalną równowagę, niszcząc obecność duchów i wszystko inne na swojej drodze. Jako duchy musicie połączyć siły i wypędzić najeźdźców z wyspy… zanim będzie za późno! "Spirit Island" jest kooperacyjnym tytułem dla zaawansowanych graczy. Grający wspólnie ratują wyspę przed najeźdźcami wykorzystując zdolności i moce specjalne duchów, w które się wcielają. Podstawowa gra zawiera osiem duchów do wyboru. Każdy cechuje się innym poziomem złożoności, dysponuje różnymi mocami i wymaga od graczy różnego stylu gry. Dodatkowo gra pozwala zwiększyć poziom trudności poprzez wykorzystanie jednego z czterech dostępnych scenariuszy lub wybrania określonego przeciwnika. Wyspa potrzebuje Waszej pomocy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej