Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(11)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Biblioteka Obcojęzyczna
(11)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
(4)
Autor
Ur Penny
(4)
Doff Adrian
(2)
Wallace Michael J
(2)
Feunteun Anne
(1)
Spratt Mary
(1)
Thornbury Scott (1950- )
(1)
Vale David
(1)
Wajnryb Ruth
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(11)
2001-
(4)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(11)
Polska
(1)
Język
angielski
(11)
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(5)
Nauczyciele języków
(4)
Nauczyciele
(2)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Metody nauczania
(11)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(8)
Nauczanie języków obcych
(8)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Doskonalenie zawodowe
(3)
Język
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski - nauczanie - metody
(1)
Języki obce
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Teoria nauczania
(1)
Gatunek
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Opracowanie
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Językoznawstwo
(11)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.111.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29184, O 29183, O 20250 (3 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.111.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students.
...In this way, it provides opportunities for more general professional development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 27783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A Course in Language Teaching : Practice and theory / Penny Ur. - 13th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2006. - XII, 375 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Cambridge teacher Training and Development)
This important course provides a comprehensive basic introduction to teaching languages, for use in pre-service or early experience settings.
It can be used by groups of teachers working with a trainer, or as a self-study resource.
...provides all the tasks given in the main book but without background information, bibliographies, notes or solutions. It is suitable for those studying on a trainer-led course, where feedback is readily available.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 17526, O 17483 (2 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29823, O 28501, O 28500 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge teacher Training and Development)
This important course provides a comprehensive basic introduction to teaching languages, for use in pre-service or early experience settings.
It can be used by groups of teachers working with a trainer, or as a self-study resource.
The Trainee's Book provides all the tasks given in the main book but without background information, bibliographies, notes or solutions. It is suitable for those studying on a trainer-led course, where feedback is readily available.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29001, O 29002, O 27095 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over.
It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 28927 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29426, O 28636, O 29586 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Action Research for Language Teachers / Michael J. Wallace. - 16th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2012. - X, 273 strony ; ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
This practical guide can be used by teachers who wish to develop their professional expertise by investigating their own teaching in a systematic and organised way. It is also invaluable for teachers or trainee teachers who have to produce a professional project or dissertation as part of a training programme. This will help teachers to design and implement a research project which is derived from their normal practice, with results which should be of direct relevance to them. It is user-friendly and includes: - exemplar articles and extracts which show how the research techniques can be implemented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 30154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Training Foreign Language Teachers : A reflective approach / Michael J. Wallace. - Sixth printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 1997. - VIII, 180 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
Bibliografia na stronach 169-175. Indeks.
"Training Foreign Language Teachers" is aimed at anyone in the area of foreign language teaching who is engaged in designing, running or taking part in teacher education programmes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 29368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 17440 (1 egz.)
Czytelnia Oddziału Zbiorów Obcojęzycznych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 372.881.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej