Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(22)
Czytelnia BG
(18)
Dział Informacji
(4)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Duncan Kevin (1961- )
(2)
Gierczak Aleksandra
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Burton Celia
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Colwill Nina L
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Domański Piotr
(1)
Fiske John
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Hall Judith A
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hudak Marta
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Knapp Mark L. (1938- )
(1)
Madryas-Szyba Weronika
(1)
Michael Norma
(1)
Mielnik Izabela
(1)
O'Sullivan Tim (1952- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olszewska Agnieszka (psychomanipulacja)
(1)
Oparska Natasza
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Soames Nicole
(1)
Sorlin Pierre (1933- )
(1)
Sparks Colin (1947- )
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Thompson John B. (1950- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Vinnicombe Susan
(1)
Warner Tony
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Zielińska Urszula (psychomanipulacja)
(1)
Ściślak Jarosław (1984- )
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(12)
Środki masowego przekazu
(7)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Public relations
(3)
Język
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Organizacja
(2)
Perswazja
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie
(2)
Asertywność
(1)
Burza mózgów
(1)
Czas wolny
(1)
Drzewa decyzyjne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Globalizacja
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kreatywność
(1)
Mobbing
(1)
Negocjacje
(1)
Pamięć wzrokowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia
(1)
Retoryka
(1)
Sekty
(1)
Socjologia
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Sukces
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Szczęście
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Tyt. oryg.: "The psychology of happiness" 1987.
Bibliogr. s. 203-218. Indeks.
Publikacja prezentująca skondensowaną wiedzę na temat szczęścia. Książka ta to doskonały podręcznik akademicki przeznaczony dla psychologów, pedagogów, socjologów, lekarzy, menedżerów, ale sięgnąć po nią też mogą osoby zainteresowane szeroko rozumianym samodoskonaleniem, poszukujące satysfakcji i zadowolenia z życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295346 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 159.9-238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 112-113.
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: `Nie daj się! Bądź asertywny!`. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce `Asertywność jako proces skutecznej komunikacji` zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych - słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych. Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie - naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 313918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 166-167. Indeks.
Książka wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor zauważa, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem, w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 131.
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów. Druga część książki poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B Br-41 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Na okł. podtyt. : jak to robić w twojej organizacji.
Bibliogr. s. 157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277024, 269548 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282389 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wydanie 2 (dodruk). - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2004. - 168 stron : rysunki, tabele, wykresy ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 157-161. Indeksy.
Komunikowanie jest jednym z najstarszych procesów społecznych. Komunikowanie społeczne to najstarszy system komunikowania, w którym mieszczą się wszystkie procesy związane z porozumiewaniem się jednostek ludzkich. Zainteresowanie teorią komunikowania rośnie - stąd potrzeba wydania książki, która przedstawiałaby czytelnikowi naukę o komunikowaniu, o jej podstawowych problemach i obszarach badawczych w ogólnym zarysie. "Podstawy komunikowania społecznego" przeznaczone SA nie tylko dla studentów nauk politycznych, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, pedagogiki, organizacji i zarządzania oraz pokrewnych nauk, ale także dla każdego, kto interesuje się komunikowaniem jako procesem czy systemami komunikowania we współczesnych społeczeństwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285482, 285481, 285480, 285479 (4 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 235-243.
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego, dziennikarzy i osób które interesują się zagadnieniami komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 316-14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Eureka! : 60 sposobów: na dobre pomysły / Kevin Duncan ; tłumaczenie Agata Trzcińska-Hildebrandt. - Wydanie I. - Warszawa : Zwierciadło, 2019. - XIV, 145, [1] strona : ilustracje ; 19 cm.
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Tytuł oryginału: The ideas book : 60 ways to generate ideas more effectively.
Bądź twórczy, rzucaj pomysłami i realizuj je z nami! Wystarczy jeden dobry projekt, aby odnieść sukces. Z poradnika krok po kroku dowiesz się: jak wpaść na nowy pomysł, jak go dobrze opisać za pomocą dostępnych technik wizualnych, jak nim rozplanować pracę, jak go rozwinąć i dalej nad nim pracować, jak wprowadzić go w życie. Książka powstała na bazie doświadczeń międzynarodowych konsultantów, naukowców, studentów MBA i menedżerów. W każdej z pięciu kluczowych części poświęconych kreowaniu pomysłów, przedstawiono diagramy w formie plastycznej oraz w przystępny sposób wyjaśniono, jak je zastosować w praktyce. Poradnik zawiera użyteczne porady i szkice. Pod każdym rozdziałem zamieszczono praktyczne ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Tytuł oryginału: "The Diagrams Book : 60 ways to solve any problem visually", 2018.
Bibliografia na stronie 148.
Ludzie pamiętają tylko 10% tego, co czytają, ale 30% tego, co widzą. Obrazy mają przewagę nad słowami. Poznaj najbardziej użyteczne pomysły, dzięki którym jasno zaprezentujesz koncepcję i z sukcesem sprzedasz swoją ideę. Ponad 60 diagramów pomoże Ci zwizualizować każde zagadnienie, aby później z powodzeniem zastosować je w praktyce.
Z książki dowiesz się m. in.: jak wykorzystać w praktyce piramidę i drzewo decyzyjne, w czym pomoże Ci diagram Venna lub Złudzenie Ebbinghausa, jak używać takich narzędzi jak lejek, cieknące wiadro i długi ogon, do czego służy oś czasu, jak poprawnie przygotować schemat organizacyjny. Poradnik powstał na bazie doświadczeń międzynarodowych konsultantów, naukowców, studentów MBA i menedżerów. Książka zawiera użyteczne porady i szkice. Pod każdym rozdziałem zamieszczono praktyczne ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 362421 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 287542 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mix negocjacyjny / Wiesław Gomulski. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2007. - 139 s. : il. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Forma i typ
Temat
Tytuł serii
Bibliogr. s. 139.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277295, 324239 (2 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 295338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 267562, 271248 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Na okł.: "Manipulacja, wywieranie wpływu, etyka, prawdomówność, uczciwość, dylematy.".
Na s. red. bł. ISBN.
Bibliogr. s. 173-176.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 659-48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275768 (1 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279737, 279738, 279739 (3 egz.)
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 316-260 (1 egz.)
Dział Informacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 316-28 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej