Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Placówka
Strefa gier
(3)
Autor
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Quiliams Chris
(1)
Quilliams Chris
(1)
Reuss R. Eric
(1)
Syc Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Azulejos
(1)
Epidemie
(1)
Kolonializm
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kryzys humanitarny
(1)
Mozaicyści
(1)
Mozaika
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Temat: miejsce
Portugalia
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Układanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: wersja polska.
Czas gry: 30-45 min.
Zawiera: 100 żywiczych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, płytka gracza rozpoczynającego, lniany woreczek, instrukcja.
Dla 2-4 graczy w wieku 8+. Gra rodzinna i towarzyska.
Tłumaczenie z języka niemieckiego.
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze "Azul" wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są puntky. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 3, G 4 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pandemia [Gry] : czy potraficie ocalić ludzkość? / Matt Leacock ; grafika Chris Quilliams. - Wrocław : Lacerta, copyright 2021. - 1 pudełko ; w 31x22x5 cm + instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Na opakowaniu: Gra Roku 2010 - Nominacja.
Zawiera: plansza z zaznaczonymi miastami, 7 kart postaci i odpowiadające im pionki, 6 stacji badawczych, 6 znaczników, 96 znaczników chorób, 48 kart infekcji, 59 kart gry, karty pomocy.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+.
"Pandemia" to wciągająca gra kooperacyjna o nieuchronnej zagładzie ludzkości. Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów w różnych dziedzinach stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planować strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim w serii coraz gwałtowniejszych epidemii opanują one cały świat. Na przykład Specjalista Operacyjny potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, zaś czas ucieka. Drużyna musi jednocześnie starać się powstrzymywać napór epidemii na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 26 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spirit Island [Gra] / R. Eric Reuss ; tłumaczenie Agata Alicja Syc. - Edycja polska. - Wrocław : Lacerta, copyright 2020. - 1 pudełko ; 29x29x8 cm.
Czas gry 90-140 min.
Streszczenie: W pudełku: 1 plansza najeźdźców, 4 plansze wyspy, 8 plansz duchów, 4 plansze scenariuszy, 3 plansze przeciwników, 36 kart pomniejszych pocy, 22 karty większych pocy, 32 karty unikalnych mocy, 2 karty zarazy, 15 kart strachu, 15 kart najeźdźców, 8 kart pomocy, 4 karty postępu mocy, 2 separatory poziomu terroru, 3 znaczniki przeciwników, 40 odkrywców 32 osad, 20 miast, 38 znaczników zarazy, 36 wiosek dahan, 52 żetony obecności, 12 znaczników jednorazowych zdolności, 20 znaczników strachu, 32 znaczniki energii, instrukcja: 32 strony.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+.
Od niepamiętnych czasów na odizolowanej wyspie mieszkają potężne duchy. Są one integralną częścią świata natury, jak również czymś ponad nim. Dahanie – rdzenni mieszkańcy wyspy – żyją z duchami w zgodzie, szanują je, lecz podchodzą do ich działań z pewną dozą ostrożności. Niestety na wyspie pojawili się najeźdźcy z dalekich krajów, którzy zaburzają naturalną równowagę, niszcząc obecność duchów i wszystko inne na swojej drodze. Jako duchy musicie połączyć siły i wypędzić najeźdźców z wyspy… zanim będzie za późno! "Spirit Island" jest kooperacyjnym tytułem dla zaawansowanych graczy. Grający wspólnie ratują wyspę przed najeźdźcami wykorzystując zdolności i moce specjalne duchów, w które się wcielają. Podstawowa gra zawiera osiem duchów do wyboru. Każdy cechuje się innym poziomem złożoności, dysponuje różnymi mocami i wymaga od graczy różnego stylu gry. Dodatkowo gra pozwala zwiększyć poziom trudności poprzez wykorzystanie jednego z czterech dostępnych scenariuszy lub wybrania określonego przeciwnika. Wyspa potrzebuje Waszej pomocy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa gier
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G 31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej